ახალი

ფლორიდის რკინიგზის სადგურები - ისტორია

ფლორიდის რკინიგზის სადგურები - ისტორია


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.


რკინიგზა

ეს ინფორმაცია მოგვაწოდა თომას პავლუვჩიკმა 2018 წელს.

აქ არის ის, რაც მე მაქვს დაკავშირებულ თემებზე: ბრუკსვილი და ჰადსონ რრ

ხე -ტყის მასივიდან დაწყებული, იგი დაიშალა ტამპას ჩრდილოეთის შემადგენლობაში 1907 წელს.

ბრუკსვილში კიდევ ერთი სარკინიგზო ხაზი იყო ტამპა ჩრდილოეთი, რომელიც აშენდა 1906-1907 წლებში. დაწყებული Hooker & rsquos Point– დან ტამპაში, Fivay Junction– მდე, მანძილი 30 მილი. ხე -ტყის უზარმაზარი ტრაქტატი, 173,000 ჰექტარი სიდიდით, შეიძინა ბატონებმა ატკინსონმა, არქრუითმა, ალვუდმა, ევერიმ და არდმორმა, მათი ხუთი A & rsquos გვარი სწორედ აქედან მოდის Fivay. ადგილმდებარეობა იყო 41 აშშ -ის გარშემო და დღევანდელი სახელმწიფო გზა 52. მათ სახერხი ქარხანაში 2000 ადამიანი ცხოვრობდა.

ბრუკსვილისა და ჰადსონის რკინიგზა, რომელიც სინამდვილეში იყო 1902 წელს აშენებული რკინიგზა. მას ჰქონდა 33.5 მილის ბილიკი და ეკუთვნოდა Aripeka Sawmills Inc.

ყურის ნაპირზე მდებარე ოსვას ინნი აშენდა კომპანიის მიერ და იქცა ზღვისპირა რეკრეაციულ ადგილად.

სადგურები იყო ბრუკსვილში, მეიფლაურში, ვისკონში და ფრიმენსა და ჰადსონზე, ყურის სანაპიროზე. ხაზი გადიოდა დასავლეთით ტამპას ჩრდილოეთ რკინიგზასთან ჰანიბალთან, აფრიკელი ამერიკელების დასახლება აიერს გზის ჩრდილოეთით და დასავლეთით დახრილია ფრიმენისკენ. ფრიმენის ფილიალი ვრცელდებოდა ჩრდილოეთით Tooke Lake Junction– მდე, დასავლეთით Tooke Lake– ით და ჩრდილოეთით 2.6 მილით ცენტრალიის სახერხილის ქალაქამდე, ამ კომპანიების კვალდაკვალ.

ცენტრალურ კვიპაროსის მერქნის კომპანიამ დაფქვა კედარი და კვიპაროსი და ყვითელი ფიჭვი და აწარმოა კვიპაროსის წყლის ავზები.

ბრუკსვილისა და ჰადსონის რკინიგზა შეიძინა ტამპა ჩრდილოელმა 1907 წლის ოქტომბერში.

ბილიკი Fivay Junction– სა და Enville– ს შორის აღადგინეს. ახალი ტრასა აშენდა ენვილი ჯუნკსა და ბრუკსვილს შორის, 10 მილის სიგრძით 1908 წელს.

1910 წლის 1 ივლისს Tampa Northern & rsquos Capital Stock, რომელიც ეკუთვნის Aripeka Sawmill Company– ს, გაიყიდა Seaboard Air Line Railroad– ზე. Seaboard იჯარით აიღო ტამპა ჩრდილოეთი საფასურად.

1930 წელს გაერთიანებულმა კომპანიებმა შუამდგომლობით მიმართეს სახელმწიფოთაშორისი კომერციის კომისიას, დაეტოვებინა 12.29 ხაზი Tooke Lake Junction– დან Tooke Lake– მდე. ხაზის ერთადერთი ბიზნესი იყო საზღვაო მაღაზიების ოპერაცია და მიტოვებული კარიერი ტოოკის ტბის Junction– დან დაახლოებით 1 მილის დაშორებით. სამგზავრო მატარებლები არ მოძრაობდნენ, რადგან მოსახლეობა ორი მილის მანძილზე ბილიკის ორივე მხარეს 75 ადამიანია. ეს იყო ტამპას ჩრდილოეთ რკინიგზის დასასრული.

მოგვიანებით ზღვისპირა საჰაერო ხაზი გაერთიანდა ატლანტიკის სანაპირო ხაზთან და გახდა ზღვის სანაპირო ხაზი. ეს ხაზი გახდა დღევანდელი CSX რკინიგზა.


დაგვეხმარეთ შეაგროვოთ 100,000 აშშ დოლარი ისტორიული მილტონის საცავის კომპლექსის აღსადგენად.

პენსაკოლა და ატლანტიკური რკინიგზა დარეგისტრირდა 1881 წლის 4 მარტს პენსაკოლას დასაკავშირებლად ფლორიდის იმ ნაწილებთან, რომლებიც მდინარე აპალაჩიკოლას აღმოსავლეთით მდებარეობს, პირდაპირ იშვიათად დასახლებულ პანჰენდელის გასწვრივ. რკინიგზის კომპანიამ დაასრულა კვლევები და დაიწყო სრული მშენებლობა 1881 წლის 1 ივნისს.
ᲬᲐᲘᲙᲘᲗᲮᲔ ᲛᲔᲢᲘ.

ერთ -ერთი წევრის უპირატესობა არის მუზეუმის არქივებსა და ბიბლიოთეკაში წვდომა.
ᲬᲐᲘᲙᲘᲗᲮᲔ ᲛᲔᲢᲘ.

მუზეუმს უკავია L & ampN Milton კომბინირებული სატვირთო და სამგზავრო დეპო, რომელიც აშენდა 1907-09 წლებში, 1882 წლის ორიგინალური P & ampA დეპოს ადგილზე. სადგური დაიხურა 1973 წელს, შეიძინა სანტა როზას ისტორიულმა საზოგადოებამ და ნაწილობრივ აღადგინა 1976 წლის ორსაუკუნოვანი გრანტით.
ᲬᲐᲘᲙᲘᲗᲮᲔ ᲛᲔᲢᲘ.

დაეხმარეთ მუზეუმს, სანამ ყიდულობთ ამაზონში. მუზეუმი დარეგისტრირებულია როგორც ქველმოქმედება Amazon.com– ში და ისინი შემოგთავაზებენ შემოწირულობას ყოველგვარი შენაძენის გარეშე, ქვემოთ მოცემული ბმულის გამოყენებით. თუ თქვენ გაქვთ რაიმე შეკითხვა ამ ელ.ფოსტის კონდუქტორთან დაკავშირებით. გთხოვთ დაგეხმაროთ მუზეუმის მხარდაჭერას ყიდვისას.

5003 ჰენრი ქ.
მილტონი, ფლორიდა

ღიაა დილის 10 საათიდან საღამოს 3 საათამდე. ყოველ პარასკევს და შაბათს,
ან ტურზე დანიშვნით

ეძღვნება შენარჩუნებას
რკინიგზის ისტორიის
ჩრდილო -დასავლეთ ფლორიდა და სამხრეთ ალაბამა


ძველი ვერო პლაჟის მატარებლის სადგური და მუზეუმი

ბოლო მატარებელი გამოვიდა ვერო ბიჩის მატარებლის სადგურიდან 1968 წელს. ახლა ის არის ვერო სანაპირო მატარებლის მუზეუმი.

ერთხელ, ეს პატარა ხის შენობა იყო ამ ქალაქის სიცოცხლის მომცემი.

ეს ბილიკები აშენდა 1800 -იანი წლების ბოლოს. მაგრამ აქ სადგური არ იყო - მატარებლის "სასტვენით" უნდა გაგეჩერებინათ, რათა ის თქვენს წასაყვანად გაჩერებულიყო - სანამ ფლორიდის პიონერმა ჰენრი ფლაგერმა 1903 წელს ააშენა გაჩერების ადგილი.

მომდევნო 65 წლის განმავლობაში, ეს იყო ტერმინალი არა მხოლოდ მგზავრებისთვის, არამედ ახლომდებარე ციტრუსოვანი კულტურებისთვისაც.

რა თქმა უნდა, 68 წლისთვის მოგზაურები ფლორიდაში მოდიოდნენ მანქანით და თვითმფრინავით. ასე რომ, ვერო ბიჩის მატარებლის სადგური, რომელიც ოდესღაც სიცოცხლით იყო სავსე, 1983 წლამდე ცარიელი იდგა. სწორედ მაშინ, როდესაც ფლორიდის ისტორიკოსმა დოქტორ ევგენი ლიონსმა შეიძინა სადგური ფლორიდის აღმოსავლეთ სანაპირო რკინიგზისგან - 1 დოლარად.

ახლა ის სახლია ინდოეთის მდინარე ქვეყნის ისტორიული საზოგადოება. და, საბედნიეროდ, ის კვლავ სიცოცხლით არის სავსე, როგორც ვერო პლაჟის მატარებლის მუზეუმი.

1987 წელს, ვერო ბიჩის მატარებლის სადგური გახდა პირველი შენობა ინდოეთის მდინარის ოლქში, რომელსაც მიენიჭა ისტორიული ადგილების ეროვნული რეესტრი. და ის დიდ თვალს ადევნებს ცხოვრებას ამ ქვეყანაში 1800-იანი წლების ბოლოდან 1900-იანი წლების შუა ხანებამდე.

ვერო ბიჩის რკინიგზის სადგური არის სამახსოვრო ნივთები მძინარე სანაპირო ქალაქიდან და ხალხი, ვინც მასში ცხოვრობდა.

- ვილი ჯ. ალენ უმცროსი VISIT FLORIDA– სთვის

ვერო ბიჩის რკინიგზის სადგური თავდაპირველად აშენდა 1903 წელს და ის მდებარეობდა#2336 მე -14 გამზირზე.

- ვილი ჯ. ალენ უმცროსი VISIT FLORIDA– სთვის

მექანიკური ტელეგრაფის ინსტრუმენტი არის ერთ -ერთი მრავალი რთველის ელემენტი ვერო ბიჩის ვერო ბიჩის მატარებლის სადგურზე.

- ვილი ჯ. ალენ უმცროსი VISIT FLORIDA– სთვის

ძველი სუვენირების ბარათი ბეისბოლის თამაშიდან ვერო სანაპიროზე.

- ვილი ჯ. ალენ უმცროსი VISIT FLORIDA– სთვის

"ეს არის საგანძური ჩვენთვის ინდოეთის მდინარის ოლქში", - ამბობს რუთ სტენბრიჯი, ქვეყნის ისტორიკოსი და ისტორიული საზოგადოების დირექტორთა საბჭოს წევრი. ”ეს არის ცოცხალი ჩანაწერი იმისა, თუ როგორ ცხოვრობდნენ, მუშაობდნენ, თაყვანს სცემდნენ ისინი, იბრძოდნენ ჩვენი ქვეყნის ომებში და დაიპყრეს მკაცრი სუბტროპიკული უდაბნო კონდიციონერამდე. და სწორედ ამ პატარა შენობამ მიიყვანა ხალხი ვერო პლაჟზე ამდენი წლის განმავლობაში. ”

აქ სტუმრებს შეუძლიათ პირისპირ შეხვდნენ ფლორიდის ისტორია და ნახეთ იმ ადამიანების ყოველდღიური ცხოვრება, რომლებიც აქ ცხოვრობდნენ და იყენებდნენ ვერო ბიჩის ძველ მატარებელს. თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ მოსაცდელი ოთახები, ჯერ კიდევ წარწერებით "მხოლოდ თეთრი" და "ფერადი". თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ ქვაბით სავსე ღუმელი, რომელსაც მგზავრები ელოდებოდნენ ზამთარში გასათბობად. და თქვენ ხედავთ, რომ 30 -იან წლებამდე არ იყო შიდა სანტექნიკა - ხალხს საპირფარეშოს გასასვლელად უწევდა გარეთ გასვლა.

თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ ძველი ადგილობრივი მხატვრების ნახატებიდა კიდევ უფრო ძველი ლითოგრაფიები. თქვენ შეგიძლიათ დაათვალიეროთ მეორე მსოფლიო ომის სასწავლო სახელმძღვანელოები და სადესანტო ხომალდის ფოტოები, რომლებშიც GI ვარჯიშობს ადგილობრივ პლაჟებზე D- დღის შემოჭრისთვის, ასევე სამხედრო ნივთები, როგორიცაა ფარნები და ნავთობის ქილა.

თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ "ვერო კაცისა" და "ვერო ქალის" ნახატები, ამ ტერიტორიის პრეისტორიული მაცხოვრებლები, რომლებიც აღმოაჩინეს 1915 წელს მიწათმოქმედი გათხრების დროს, ძველ აქლემებთან, მასტოდონებთან და არმადილოებთან ერთად.

რიგი რთველის ნავთობისა და ნავთის ფარნები ისვენებს თაროზე ვერო ბიჩის რკინიგზის სადგურზე.

ვილი ჯ. ალენ უმცროსი VISIT FLORIDA– სთვის

ვერო ბიჩის უმაღლეს სკოლას შეუძლია თავისი ფესვები დაუბრუნოს ერთოთახიან სასკოლო სახლს, რომელიც გაიხსნა 1905 წელს. ვერო ბიჩის საშუალო სკოლა ოფიციალურად გაიხსნა 1925 წელს. წლის წიგნები, ნიშნები და სხვა სამახსოვრო ნივთები შეგიძლიათ იხილოთ ვერო ბიჩის სარკინიგზო სადგურში.

- ვილი ჯ. ალენ უმცროსი VISIT FLORIDA– სთვის

ეს შუშის იზოლატორები შექმნილია იმისთვის, რომ ტელეგრაფი და ტელეფონის მავთულები არ შეეხოთ ხის ბოძებს.

- ვილი ჯ. ალენ უმცროსი VISIT FLORIDA– სთვის

მატარებლის მინიატურული ასლი, რომელიც ოდესღაც ფლორიდის სანაპიროზე იყო დამუხტული, ახლა იკავებს აღდგენილი ვერო ბიჩის სარკინიგზო სადგურის კარგ ნაწილს. აღდგენილი სადგური ახლა ინახავს წიგნებს, სამახსოვრო ნივთებს და სხვა წარსულს, ასევე სტატიებს და ინფორმაციას ძილიან სანაპირო ქალაქში გატარებული დღეების შესახებ.

- ვილი ჯ. ალენ უმცროსი VISIT FLORIDA– სთვის

ასევე არის უზარმაზარი მოდელის მატარებელი, რომელიც იკავებს ოთახის უმეტესობას, რაც ბევრისთვის მშვენიერ მოგონებებს აღძრავს. ექიმების ჩანთა, რომელსაც ერთ -ერთი ადგილობრივი ექიმი ატარებდა, ჯერ კიდევ მაშინ, როდესაც ისინი ჯერ კიდევ სახლში საუბრობდნენ. ასწლიანი რეკლამა კედლებზე ინდოეთის მდინარე ქვეყნის ფორთოხლისა და გრეიფრუტის შესახებ.

”ეს მართლაც საინტერესო ადგილია”, - თქვა მარკ ვიტლმა, სტუმარი ნიუტონიდან, მეინი. ”ჩვენ ჩრდილოეთიდან ვფიქრობთ დიდ ქალაქებზე - მაიამიზე, ორლანდოზე, ფორტ ლაუდერდეილზე - როდესაც ფლორიდას ვფიქრობთ. მაგრამ მომხიბლავია იმის დანახვა, თუ როგორი იყო ცხოვრება მაშინ პატარა ქალაქში. ”

Როცა შენ წახვალ…

ვერო ბიჩის მატარებლის სადგური
2336 მე -14 გამზირი, ვერო პლაჟი, ფლორიდა 32960
ინდოეთის მდინარე ქვეყნის ისტორიული საზოგადოება
772-778-3435

სადგურის ტენდერი ჯენის გამყიდველები მიესალმებიან სტუმრებს სადგურზე.

- პიტერ ვ. ჯვარი VISIT FLORIDA– სთვის

Brooklyn Dodgers იყო ერთ -ერთი პირველი ლიგის ბეისბოლის პირველი გუნდი, რომელმაც ჩაატარა საგაზაფხულო ვარჯიში ფლორიდაში და დაამკვიდრა თავისი მოქმედება ამ წყნარ სანაპირო ქალაქში 1948 წელს. ჰოლმანის სტადიონზე გადაღებული ფოტოს ამ ფოტოსურათია მარცხნიდან მარჯვნივ: ჯეკი რობინსონი, ჩარლზ დრესენი, ბუდ ჰოლმანი, უცნობი მწვრთნელი და ჰერცოგი სნაიდერი.

- პიტერ ვ. ჯვარი VISIT FLORIDA– სთვის

დიდი მოდელის მატარებელი, რომელიც იკავებს ერთ ოთახის უმეტესობას.

- პიტერ ვ. ჯვარი VISIT FLORIDA– სთვის

თქვენ შეგიძლიათ გაეცნოთ მეორე მსოფლიო ომის სასწავლო სახელმძღვანელოებს და სადესანტო გემების ფოტოებს, რომლებშიც GI გაწვრთნილია ადგილობრივ პლაჟებზე D-Day შეჭრისთვის, ასევე სამხედრო ნივთებით, როგორიცაა ფარნები და ზეთის ქილა. თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ იმ ტერიტორიის პრეისტორიული მოსახლეობა, რომელიც აღმოაჩინეს 1915 წელს მიწის გაწურვის გათხრებისას ძველ ცხოველებთან ერთად.


მარათონის სამხრეთით, გაჩერდით მტრედის გასაღები ვიზიტორთა ცენტრი რთველის წითელი ფლაგერის სარკინიგზო ვაგონში. იქიდან, 15 წუთის სავალზეა ბორანი ამ ხუთ ჰექტარ კუნძულზე, რომელიც ოდესღაც ბანაკი იყო მუშებისათვის ძველი შვიდი მილის ხიდზე. რკინიგზის მშენებლობის შვიდწლიან პროექტში ათასობით ადამიანი მუშაობდა მძიმე პირობებში და 250-ზე მეტი დაიღუპა. ბანაკიდან რვა ისტორიული ნაგებობაა შემორჩენილი და გიდი იზიარებს იმას, თუ როგორი იყო იქ ცხოვრება 1900 -იანი წლების დასაწყისში. პატარა მუზეუმში წარმოდგენილია 20-წუთიანი ფილმი და ძველი ფოტოსურათები, ასევე სამშენებლო იარაღებისა და მასალების ექსპონატები. გააკეთე დღე და მოიტანე საპიკნიკე ლანჩი, სადაც შეგიძლიათ ისიამოვნოთ ძველი და ახალი ხიდების უნიკალური ხედებით ერთმანეთის გვერდით, როდესაც სნორკელი და ცურვა.

1 რაინდების საკვანძო ბულვარი, მარათონი, 305-743-5999 http://www.pigeonkey.net/

იმის მაგივრად, რომ ბორნით მიხვიდეთ ვიზიტორთა ცენტრში, იარეთ ორ კილომეტრიან მონაკვეთზე ძველი შვიდი მილის ხიდი, ახლა საფეხმავლო ბილიკი. თქვენ თითქმის იგრძნობთ ორთქლზე მომუშავე ლოკომოტივების ვიბრაციებს ჟანგიან მცველებში, რომლებიც დამზადებულია ორიგინალური ბილიკებისგან. შეხედეთ სქელ ბეტონის საყრდენებს და წარმოიდგინეთ მუშები, რომლებიც იყენებდნენ მყვინთავის ადრეულ ტექნიკას - დიდი ჩაფხუტით და ფოლადის ჩექმებით, ვიღაც ზედაპირზე ჰაერის ტუმბოების ამწევით.

სამხრეთით დაახლოებით 10 მილის დაშორებით, ბაია ჰონდას სახელმწიფო პარკი გთავაზობთ არა მხოლოდ თეთრ ქვიშიან პლაჟებს, არამედ მხოლოდ აქლემის ტიპის ფოლადის ხიდს, რომელიც გამოიყენება საზღვარგარეთის რკინიგზაზე. ბაია ჰონდას ხიდი ყველაზე ღრმა წყალში - 24 ფუტზე მეტს - წარმოადგენდა ყველაზე დიდ გამოწვევას ინჟინრებისათვის კი -ვესტ გაფართოების გასწვრივ, შესაბამისად მისი უნიკალური კონსტრუქცია. სნორკელი კალუსას სანაპიროზე რკინის საყრდენი ხიდის ჩრდილში ან აიღეთ ციცაბო ბილიკი ზევით, მზის ჩასვლის სრულყოფილ ადგილას, კუნძულის პანორამული ხედებით და ფირუზისფერი წყლებით.

როცა მიაღწევ კეი ვესტი, საბოლოო წერტილი ორიგინალური რკინიგზის, ეწვევა ხელოვნებისა და ისტორიის მუზეუმი საბაჟო სახლში მალორის მოედნის მახლობლად. მისი გზატკეცილი მზისკენ გამოფენაზე წარმოდგენილია ისეთი საგნები, როგორიცაა რკინიგზის მუშაკის იარაღის მკერდი და დირიჟორის ფორმა. დაჯექით სარკინიგზო მანქანაში და უყურეთ ფლაგერის ტრაგედიის რთველ კადრებს (სამი ქარიშხალი, ჩაძირული ხიდები და ფასი 50 მილიონი აშშ დოლარი) და გაიმარჯვეთ მისი პირველი მატარებლით კე ვესტამდე ჩასვლით 1912 წელს.

281 ფრონტ სტრიტი, კი უესტი, 305-295-6616 kwahs.com

არ არსებობს უფრო შესაფერისი ადგილი დარჩენა კი -ვესტზე, ვიდრე კურორტი კასა მარინა, მდიდრული "სახლი ზღვის პირას", რომელიც ფლაგლერმა ააგო მდიდარი მგზავრების მისასვლელად, რომლებიც მის მატარებელში ჩავიდნენ. ეს ელეგანტური 331 ოთახიანი კურორტი, რომელსაც ახლა ვოლდორფ ასტორია მართავს, მასპინძლობს პრეზიდენტებსა და ცნობილ ადამიანებს ვინ არის ახალი წლის ღამეს, 1920 წელს. ფლაგლერი გარდაიცვალა სასტუმროს დასრულებამდე, მაგრამ მისი გავლენა ყველგან არის. ხმელთაშუა ზღვის თაღები ეხმიანება ხიდებს, როგორიცაა Long Key Viaduct, და იგივე მარილიანი წყლის რეზისტენტული ბეტონი, რომელიც გამოყენებულია შვიდი მილის ხიდში, ჩაასხეს სასტუმროს საძირკველში.


ფლორიდის ისტორიული ორთქლის მატარებელი ტურისტული ღირსშესანიშნაობა გახდება

6-დან 1 მოხალისე სამუშაო დღე ჩატარდა ატლანტიკის სანაპირო ხაზზე 1504 "პროექტი დაბრუნდება დიდებაში" პრაიმ ოსბორნის კონვენციის ცენტრში 2015 წლის 5 აპრილი ხუთშაბათი, ჯექსონვილი, ფლორიდა. 101 წლის ორთქლის ლოკომოტივი, რომელიც ოდესღაც ფოლადს ასხამდა ლენტები ჯექსონვილსა და ვირჯინიას შორის, რომელიც შემდეგ გამოჩნდა ქალაქის ცენტრში, სანამ ის გადავიდოდა პრემიერ ოსბორნის საკონვენციო ცენტრსა და#8217 -ის ავტოსადგომზე, კიდევ ერთი გზა აქვს გასაკეთებელი. (ბრიუს ლიპსკი/The Florida Times-Union AP– ის საშუალებით) ბრიუს ლიპსკი/AP აჩვენეთ მეტი აჩვენეთ ნაკლები

სტივ არრინგტონი 6 – დან 2, მარცხნივ, ლენტით აკრავს ზოლის მომდევნო მონაკვეთს, ხოლო ჯოი განონი უყურებს კაბინიდან ატლანტიკის სანაპირო ხაზზე 1504 „პროექტი დაბრუნდება დიდებაში“ პრემიერ ოსბორნის საკონვენციო ცენტრში 2015 წლის 2 აპრილს ხუთშაბათს, ჯექსონვილში, ფლორიდა. 101 წლის ორთქლის ლოკომოტივს, რომელიც ოდესღაც ფოლადის ლენტებით ჯექსონვილსა და ვირჯინიას შორის იყო მოთავსებული, შემდეგ ქალაქის ცენტრში იყო ნაჩვენები, სანამ ის გადავიდოდა პრაიმ ოსბორნის საკონვენციო ცენტრსა და#8217-ის ავტოსადგომზე, კიდევ ერთი გზა აქვს გასაკეთებელი. (ბრიუს ლიპსკი/The Florida Times-Union AP– ის საშუალებით) ბრიუს ლიპსკი/AP აჩვენეთ მეტი აჩვენეთ ნაკლები

4-დან 6 ჯოი განონი ისვენებს 2015 წლის ატლანტიკური სანაპირო ხაზის გარე ლოკომოტივის 1504 აღდგენის დროს პრაიმ ოსბორნის კონვენციის ცენტრში ხუთშაბათს 2015 წლის 2 აპრილს ჯექსონვილში, ფლორიდა. 101 წლის ორთქლის ლოკომოტივი, რომელიც ფოლადის ლენტები ჯექსონვილსა და ვირჯინიას შორის, რომელიც შემდეგ გამოჩნდა ქალაქის ცენტრში პრემიერ ოსბორნის საკონვენციო ცენტრსა და#8217 -ის ავტოსადგომზე გადასვლამდე, კიდევ ერთი გზა აქვს გასაკეთებელი. (ბრიუს ლიპსკი/The Florida Times-Union AP– ის საშუალებით) ბრიუს ლიპსკი/AP აჩვენეთ მეტი აჩვენეთ ნაკლები

5 ყოფილი 6 ატლანტიკური სანაპირო ხაზის ორთქლის ლოკომოტივი 150 1504 გამოფენილია პრემიერ ოსბორნის კონვენციის ცენტრის ავტოსადგომის შესასვლელთან, პარასკევს, 1821 წლის 18 ივნისს, ჯექსონვილში, ფლორიდა. 101 წლის ორთქლის ლოკომოტივი, რომელიც ერთხელ აფრქვევდა ფოლადის ლენტები ჯექსონვილსა და ვირჯინიას შორის, რომელიც შემდეგ გამოჩნდა ქალაქის ცენტრში, სანამ ის გადავიდოდა პრემიერ ოსბორნის საკონვენციო ცენტრსა და#8217 -ის ავტოსადგომზე, კიდევ ერთი გზა აქვს გასაკეთებელი. (დენ სკანლანი/ფლორიდის თაიმსი-კავშირი AP– ს საშუალებით) დენ სკანლანი/AP აჩვენეთ მეტი აჩვენეთ ნაკლები

ჯექსონვილი, ფლორა. (AP) & mdash 101 წლის ორთქლის ლოკომოტივი, რომელიც ერთხელ ჯექსონვილსა და ვირჯინიას შორის ფოლადის ლენტებით იყო დაფარული, შემდეგ კი ქალაქის ცენტრში იყო ნაჩვენები, სანამ ის გადავიდოდა პრემიერ ოსბორნის საკონვენციო ცენტრში და rsquos ავტოსადგომზე.

საქალაქო საბჭოს ამ ნაბიჯის დამტკიცება მოვიდა მიუხედავად ადგილობრივი ისტორიკოსისა და rsquos მცდელობისა შეაჩეროს ის, რაც მან უწოდა და შეასრულა დიდი მატარებლის ძარცვა, და რომლითაც ახლა ატლანტიკური სანაპირო ხაზი 4 1504 მიემგზავრება კლივისტონში და გახდება აშშ შაქრის კორპუსი. Rsquos ისტორიული Sugar Express ტურისტული მატარებელი მიმზიდველობა.

უეინ ვუდმა გასულ სამშაბათს მოუწოდა საბჭოს და მხარი დაუჭირა 16–2 –ს, რათა გადასცეს სათაური ეროვნულ რკინიგზის ისტორიულ საზოგადოებას და ადგილობრივ თავში, რათა ლოკომოტივი გადავიდეს Clewiston & rsquos Sugar Express– ში სამგზავრო ექსკურსიებისთვის და საშინელი იდეა. ვუდმა თქვა, რომ ლოკომოტივი არის ერთ -ერთი ბოლო შესანიშნავი სარკინიგზო ძრავა სამხრეთში.

ის ვერ ხედავს ხმის გასაჩივრების გზას.

სიტყვასიტყვით ეს მატარებელი ბილიკზეა და სამწუხაროა, რადგან ის არის ხატი და ის ეკუთვნოდა საზოგადოებას, & rdquo Wood– მა თქვა.

რამოდენიმე წლის განმავლობაში 80 ფუტიანი სიგრძის მატარებლის მოვლის შემდეგ, მათ შორის 2015 წლის გარე რესტავრაციის ჩათვლით, რკინიგზის საზოგადოების განყოფილების პრეზიდენტმა ჯონ ჰოლმგრენმა თქვა, რომ მისი საბჭო მზად იყო დაეთანხმებინა მისი გაშვების შანსი, როდესაც აშშ-ის შაქარმა დარეკა რამდენიმე თვის წინ.

ჩვენ აღფრთოვანებულნი ვიყავით ლოკომოტივის აღდგენისა და ექსპლუატაციაში დაბრუნების შესაძლებლობის შესახებ, & rdquo Holmgren. ჩვენ ყველამ ვიცოდით, რომ ლოკომოტივი არსებითად იჯდა იქ ჟანგიანად. 22 წლის განმავლობაში ქალაქს ნამდვილად არ მიუქცევია ყურადღება. რა ჩვენ მოხარულები ვართ, რომ ის შენარჩუნდება, აღდგება და ფუნქციონირებს. & Rdquo

ამერიკულმა ლოკომოტივმა კომპანიამ რიჩმონდში, ვაა., ააშენა 471,000 ფუნტიანი ძრავა და ტენდერი 1919 წელს და მას დასჭირდა 10,000 გალონი წყალი და 16 ტონა ქვანახშირი, რათა გადაეყვანა მისი 73 დიუმიანი ბორბლები სამგზავრო ჯექსონვილიდან და rsquos მატარებლიდან. სადგური, ახლა საკონვენციო ცენტრი და ვირჯინია.

როდესაც უზარმაზარი ლოკომოტივი პენსიაზე გავიდა, ის საბოლოოდ 1960 წელს გადაიტანეს ატლანტიკის სანაპირო ხაზის წინ (ახლანდელი CSX) წყლის ქუჩაზე. შემდეგ იგი 1989 წელს გადაიყვანეს კონვენციის ცენტრის უკანა ნაწილში, მისი გადაკეთების შემდეგ, რომელიც ნაჩვენები იყო რელსებიდან, რომლითაც იგი მიდიოდა.

ლოკომოტივმა მიიღო $ 75,000 რემონტი, შემდეგ კიდევ $ 10,000 მუშაობდა 1998 წელს, მაგრამ დაიწყო ჟანგი, რადგან რკინიგზის საზოგადოება და rsquos თავი წარუმატებლად ითხოვდა აღდგენის გრანტებს. შემდეგ თავი შეუერთდა სხვა მატარებელ ისტორიულ საზოგადოებებს, რომ მოითხოვონ, შემდეგ მოიგონ, $ 10,000 რესტავრაცია გრანტი 2015 წელს Trains Magazine– დან.

CSX დაემთხვა გრანტს, რომელიც მოვიდა მაშინ, როდესაც No. 1504 ლიდერობდა რკინიგზის საზოგადოებაში და rsquos გადაშენების პირას მყოფი აშშ რკინიგზის ღირშესანიშნაობების სიაში. საზოგადოების წევრებმა გაწმინდეს და შეღებეს 150 1504 მას შემდეგ, რაც ჟანგი მოიპრეს, დაიჭირეს მისი ფანჯრები და დაიცვეს მისი ინტერიერი, თქვა ჰოლმგრენმა.

იმ დროს, ჟურნალის რედაქტორმა ჯიმ ვრინმა თქვა, რომ ეს იყო საეტაპო ლოკომოტივი ეროვნული მიმზიდველობით.

არსებობს მნიშვნელოვანი გადაუდებელი აუცილებლობა ამის გაკეთებაზე, და თქვა რონ ვრინმა 2015 წლის Times-Union ინტერვიუში. მკაცრი კლიმატის პირობებშია ლითონის დიდი ნაწილის შენარჩუნება. რა ეს იმედია დასაწყისია. მას სჭირდება საფარი და მას სჭირდება ფონდი, რათა შეინარჩუნოს რესტავრაცია და მოვლა. & Rdquo

ამ საქმიანობიდან ექვსი წლის შემდეგ, ჰოლმგრენმა თქვა, რომ ლოკომოტივი ამინდის გამო იტანჯებოდა, მიუხედავად მისი მოხალისეების მუშაობისა. შემდეგ შპს შაქარ ექსპრესმა განაცხადა, რომ დაინტერესებულია მისი ოპერატიული მდგომარეობის აღდგენით. იგი ასევე შეთანხმდა ფულის შეგროვებაზე სტიპენდიებისთვის, რათა დაეხმაროს დუვალის საგრაფოს საშუალო სკოლის მოსწავლეებს დაესწრონ ისტორიულ სარკინიგზო ბანაკს. იგი შეთანხმდა, რომ ბილეთების გაყიდვის შემოსავალი ოპერაციის პირველ წელს გადავიდოდა საზოგადოების რკინიგზის შენარჩუნების პროექტებზე და სტიპენდიების შემდგომ სტიპენდიებზე.

ვუდი ამტკიცებს, რომ ლოკომოტივის ადგილობრივად შენარჩუნების სხვა ვარიანტებიც არსებობდა. პრაიმ ოსბორნის შიგნით გადატანა ან წყალგაუმტარი სტრუქტურის მიცემა მას შეუძლია შეინარჩუნოს მანამ, სანამ არ შეუერთდება მეცნიერებისა და ისტორიის მუზეუმს, რომელიც გადავა ნორთბანკის მხარეში USS Orleck გემის ჩვენებით და ჯექსონვილის სახანძრო მუზეუმით.

ეს იქნება შესანიშნავი ადგილი, რომ ლოკომოტივი შენარჩუნდეს მომავალი თაობებისთვის და გახადოს ის კრიტიკული მასა ჯექსონვილში ერთი დიდი ოჯახის მიმზიდველობისთვის, & rdquo Wood.

2 ივნისის საფინანსო კომიტეტის შეხვედრისას, საკრებულოს წევრმა მეტ კარლუჩიმ თქვა, რომ სანამ მას მოსწონს ლოკომოტივის ყურება, მან თქვა, რომ მას არ მოსწონს და იგნორირებას უკეთებს მას. & Rdquo ბოლო კენჭისყრა გასულ სამშაბათს.

ეს მატარებელი ხატია, - თქვა კარლუჩიმ. & rdquo. შეგვიძლია დაველოდოთ რამდენიმე კვირას იმის სანახავად, არის თუ არა ვინმე აქ ჯექსონვილში, რომელიმე ორგანიზაცია თუ პირი, რომელსაც შეიძლება სხვა გეგმების შეთავაზება შესთავაზოს, რომელიც მატარებელს აქ სახლში შეინარჩუნებს? & Rdquo

მაგრამ თუკი ვინმე სხვა დაინტერესდებოდა ადგილობრივად, & ldquothey მოვიდოდა ჩვენთან უკვე მაშინ, როცა ეს გეგმა აზრიანია, თქვა თანაგუნდელმა წევრმა რეჯი გაფიმმა. საბოლოოდ, კარლუჩი და რენდი დეფორ მხოლოდ მის წინააღმდეგ იყვნენ.


რა დაემართა გრინვუდის სადგურს და ძრავას 425?

რატომ ააშენებს ვინმე 60,000 ფუნტიანი მატარებელი მის ეზოში? სიამოვნებით ვიცნობდი რას ფიქრობდნენ მეზობლები, ” - უკვირს ნავროცკი.

ნავროკის ყველაზე დიდი კითხვა არის რა დაემართა ძრავას 425.

”მოხდა ორიდან ერთი რამ: ვიღაცამ გაყიდა იგი და გაათავისუფლა ეს ნივთი და ის ჯერ კიდევ სადმე ტრასაზე გადის, ან ვიღაცამ შეიძლება უბრალოდ ჯართისთვის გაყიდა”, - თქვა ნავროკიმ.

მას ასევე სურს იცოდეს, თუ როგორ გადაიტანეს 36 ფუტიანი ძრავა დასავლეთ ავგუსტინეში მდებარე სახლის ეზოდან S.R. 16, გრინვუდის სადგურის ზუსტი ადგილმდებარეობა და რატომ დაიხურა ბიზნესი.

”ეს არც ისე დიდი ხნის წინ მოხდა და ხალხმა იცის რა მოხდა,” - თქვა ნავროკიმ.

ფრედ პერი 87 წლის იყო, როდესაც გარდაიცვალა 1992. ფლოიდი იყო 88 წლის, როდესაც ის გარდაიცვალა 2011 წელს.

”პერი უნდა იყოს საინტერესო ბიჭი,” - თქვა ნავროკიმ. "მას შეიძლება ცოტა გაუჭირდეს მუშაობა. ის ოთხჯერ თუ ხუთჯერ იყო დაქორწინებული. რკინიგზის სიყვარული არ არის იშვიათი. იცით, ობსესიები ხდება."

უსაფრთხოა იმის თქმა, რომ ფლორიდის სამხრეთ -დასავლეთის რკინიგზა შეპყრობილია ნავროცკისთვის.

”მეც მიჩნდება ობსესიები,” - თქვა მან. "ვინც მუშაობს ორგანიზაციაში, როგორიცაა [წმინდა ავგუსტინეს ისტორიული საზოგადოება] აქვს შეპყრობილობა. ვინც მუშაობს ამ ბიზნესში, ჩვენ არ შეგვიძლია არ ჩავერთოთ."


Fort Myers რკინიგზის სადგური გარდამტეხია ისტორიისთვის

1982 წელს, ძველი ატლანტიკური სანაპირო ხაზის რკინიგზის სადგური 2031 ჯექსონის ქუჩაზე ფორტ მაირსში, რომელიც დაიხურა 1971 წლიდან, ხელახლა დაიბადა, როგორც სამხრეთ -დასავლეთ ფლორიდის ისტორიის მუზეუმი.

შეერთებული შტატების ქალაქებში, მიტოვებული რკინიგზის სადგურები ხშირად ხდება მუზეუმები ან საჩუქრების მაღაზიები ან ადგილობრივი სამხატვრო გალერეები. ვინაიდან მატარებლების საცავები აუცილებლად იყო პერიფერიული ქალაქის ცენტრალური საქმიანი უბნებისათვის და დღეს, შესაბამისად, არ არის კარგად განლაგებული მოსიარულე ტურისტების მოსაზიდად, ხშირად ძნელია ამ რკინიგზის სადგურებში მომუშავე არაკომერციულმა ან საცალო ვაჭრობამ შეინარჩუნოს საკუთარი თავი.

კაპიტანი მანუელ ა. გონსალესი: ფორტ მაიერსის დამფუძნებელი მამა

SWFL ისტორიის მუზეუმი დაზარალდა მისი მდებარეობით Fort Fort Myers– ის ცენტრში. პროგრამები, რომლებიც ასახავს ადგილობრივ ისტორიკოსთა სპეციალურ, მოგზაურობრივ ექსპონატებს და საუბრებს, დიდი პოპულარობით სარგებლობს დაინტერესებული ხანდაზმული მოქალაქეებით, მაგრამ მუზეუმის საცხოვრებელი შენობა სტაბილურად გაუარესდა გასული 40-დან მეტი წლის განმავლობაში და გასულ ზაფხულს, გადაადგილებისთვის მოსამზადებლად, მუზეუმი სამუდამოდ დაიხურა ამ საიტზე

უცნაური პატარა მოხუცი ქალბატონის მსგავსად, მიტოვებული მშენებლობის ზღვაში, ბარიკადული, ჩაქუჩით მოჭედილი ქუჩებით, ძველი ACL ტერმინალი მამაცურად დგას, ნიკაპი აწეული და ელოდება მის ბედს.

ძველი ACL ტერმინალი კვლავ ცარიელი ზის. (ფოტო: Amanda Inscore/The News-Press)

ის დაიწყო ჯაზის ასაკის სრულფასოვან ცხოვრებას 1924 წელს, იმ წელს, როდესაც ფორტ მაიერსი მზად იყო შეუერთდეს მომაბეზრებელ, ხმაურიან წვეულებას, რომელიც ცნობილია როგორც ფლორიდის უძრავი ქონების ბუმი 1920-იან წლებში. ჩვენ საბოლოოდ ავაშენეთ ხიდი ფართო Caloosahatchee– ზე, რათა უზრუნველვყოთ მანქანით ჩვენს ქალაქში შესვლა და „თუნუქის ქილა ტურისტები“ წყალივით მიედინება ჭურჭელში. მომდევნო ორი წლის განმავლობაში, მაშინ როდესაც უძრავი ქონების აგენტები ყიდულობდნენ მიწას და ყიდულობდნენ ქუჩებს კარნავალის მეკობრეების მსგავსად, რიგითი მოქალაქეები და უძრავი ქონების სპეკულიანტები ბორბლებდნენ და ყიდულობდნენ, ყიდულობდნენ და ყიდულობდნენ ბედის მბრუნავ ბორბალზე.

ფორტ მაიერსმა გასცა მშენებლობის ნებართვა უპასუხისმგებლო ლიბერალურობით და მრავალსართულიანი საოფისე შენობებით, სასტუმროებით, საცხოვრებელი სახლებით და ტურისტული კორტებით, სახლებითა და ქვედანაყოფებით, ახალი სკოლებითა და ეკლესიებით, საავტომობილო ავტოფარეხებითა და ბენზინგასამართი სადგურებით, ნაყინისა და ცხელი ძაღლის დათმობებით, როგორც თესლი თიხნარი ნიადაგიდან. რა სასტუმროები და ოთახები სავსე იყო ტურისტებით, მუშებითა და მოწადინებული, ახალი მაცხოვრებლებით. მოსახლეობა გაორმაგდა, ისევ გაორმაგდა, ისევ გაორმაგდა. ქალაქის საზღვრები რვაჯერ გაიზარდა თავის ყოფილ ზომაზე.

ACL 's ჩემპიონი გამოსახულია 1940 -იან წლებში. (ფოტო: თავაზიანობა American-rails.com)

წვეულების ბრწყინვალე გამოფენა იყო ჯეკსონის ქუჩაზე მდებარე ACL– ის ულამაზესი რკინიგზის სადგური, რომელიც ქალაქს გადაეცა 1924 წლის 4 თებერვალს საღამოს. 3,000 – ზე მეტი ადამიანი დაესწრო ცერემონიალს, რომლის დროსაც ყურის სანაპიროების #316 ახალ ტერმინალში შევიდა. პირველად. როდესაც მატარებელი ნელ -ნელა მიიწევდა ორთქლის ღრუბლებში, მისი სასტვენის ხმა, ფორტ მაიერსის საკონცერტო ბენდმა შეასრულა სუსა აღმაფრთოვანებელი მსვლელობა, მისი ცოცხალი თხუთმეტი, მაყრის დასარტყამი ინსტრუმენტები და ციმბალების შეჯახება, რომლებიც ბრბოსგან გულშემატკივრობდნენ. ახალგაზრდა მამაკაცები და ქალები იდგნენ თავიანთ ღია ცის ქვეშ მდგარ ყვირილსა და ფრიალს, გოგონების ლოყები, ჩახუტებული ქუდებით, მღელვარებისაგან გაწითლებული.

ახალი ACL სადგური იყო 1920 წლის არქიტექტურული მოდის მძვინვარება. მისიის სტილი კონტურში, ის ამაყობდა როგორც ესპანელი მოცეკვავე, მისი წითელი, პანტო-კრამიტიანი სახურავი, როგორც ქალის ღიმილის მრუდი, მისი კასანეტები ატარებდა მატარებლების ბორბლებს მისი ფოლადის წვერიანი მოცეკვავე ფეხსაცმლის საფეხურზე. ბორბლების მორევი კასტანეტის რიტმში და ქვაზე ფეხის ფეხის დადგმა, ფლამენკოს მომღერლის სიმღერა გაიზარდა სასტვენის ჩამოსვლისას და გამგზავრების გოდებაში. ACL– ის მომაჯადოებელი ვენების მეშვეობით ახალი სიცოცხლე შემოვიდა ქალაქში.

ქალაქი ფორტ მაირსი ისმენს იმ ორგანიზაციების წინადადებებს, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან ძველი ACL შენობის იჯარით გაცემით და გარემონტებით არაკომერციული მიზნებისთვის. (ფოტო: Amanda Inscore/The News-Press)

გარდაუვალია, ფლორიდის ბუმმა დუმილი მოიცვა. წვეულება დასრულდა. ამავე დროს, ტამპა-მაიამი ტამიამის ბილიკის დასრულებამ დაიწყო ახალი ერა მოგზაურობაში.

მიუხედავად ამისა, 1926 წელს ACL– ის ძველმა მტერმა, Seaboard Air Line Railway System– მა, თავი ასწია და ფოლადის თვალით შეხედა ფორტ მაიერსის მომავალ დაპირებას. SAL licked მისი chops. შესაძლოა ტურისტული ტრაფიკი შენელდეს, მაგრამ ის დაბრუნდება. SAL დაარტყა საკუთარი trestle მდინარის გასწვრივ და გაიარა სიმღერები პალმის გამზირის პარალელურად შევიდა Fort Myers. 1927 წლის 8 იანვარს, ყოველდღიური SAL სამგზავრო მომსახურება დაიწყო ორი სამგზავრო მატარებლით, West Coast Limited და Orange Blossom Special, ყოველდღიურად ჩამოდიოდა და მიდიოდა.

30 -იანი წლების გაუთვალისწინებელმა დეპრესიამ, რასაც მოჰყვა მეორე მსოფლიო ომი, თითქმის გადაადგილდა რკინიგზადან როგორც ზღვისპირა, ასევე ატლანტიკური სანაპირო ხაზის სარკინიგზო მაგისტრალები, ხოლო 1955 წლისთვის შემოსავლების უწყვეტმა შემცირებამ აიძულა SAL- ი დაეტოვებინა ფლორიდის სამხრეთ -დასავლეთის უკანასკნელი ნაწილი. ხაზები.

1967 წელს, განსაზღვრული Seaboard რკინიგზა შეუერთდა ACL– ს და ახალდაქორწინებულები დაბრუნდა Fort Myers– ში, როგორც ბატონი და ქალბატონი Seaboard Coast Line. შემოსავლების შემცირების მიუხედავად, ქორწინება ვერ გადარჩა და 1971 წელს SCL– მ გაყიდა თავისი გზა და შეწყვიტა სამგზავრო მომსახურება Fort Myers– ში.

უკანასკნელი სამგზავრო მატარებელი, რომელიც ფორტ მაიერსს გაემგზავრა, ნელ -ნელა მოშორდა ჯექსონის ქუჩაზე არსებულ ACL სადგურს ცერემონიის გარეშე. შეუმჩნეველი და დაურეგისტრირებელი მომენტი ისტორიული იყო, რადგან სამგზავრო სარკინიგზო მიმოსვლა ფორტ მიერსში სამუდამოდ დასრულდა.

1927 წელს ყოველდღიური Seaboard Airline Railroad სამგზავრო მომსახურება დაიწყო ორი სამგზავრო მატარებლით, West Coast Limited და Orange Blossom Special. (ფოტო: American-rails.com– ის თავაზიანობით)

მომდევნო 11 წლის განმავლობაში, ACL ტერმინალის შენობა დარჩა ცარიელი და დახურული, გამქრალი ყოფილი სილამაზე იგნორირებული და ხალხმრავალი მზარდი ქალაქის გადაუდებელი საჭიროებებითა და საქმიანობით. თუმცა, ის სრულიად დავიწყებული არ იყო. ბულდოზერით დანახვა არ სურდა, მოქალაქეთა ჯგუფმა შეაგროვა 400,000 აშშ დოლარი, რათა დაეფინანსებინა მოხუცი ქალბატონის ისტორიის მუზეუმად გადაკეთება, დანარჩენმა ქალაქმა მოასწრო, ხოლო 1982 წელს სამხრეთ -დასავლეთ ფლორიდის ისტორიის მუზეუმმა გააღო კარი მეტამორფოზაში.

მაღალჭერიან ოთახებში, რომლებიც ერთხელ ხალხმრავალი და ხმაურიანი იყო მოგზაურებით, დრო შეჩერებული იყო. დინოზავრებისა და პალეოლითის ხალხის ასლები იდგნენ შუშისებრი თვალებით, დაკავებული მოძრაობით, ხოლო სამხრეთი ფლორიდის წინა და პოსტ-ისტორიული ცხოვრების ნიმუშები გვამის მსგავსი იყო მინის ქვეშ. სიჩუმე დაირღვა მხოლოდ შემთხვევით დრტვინვით იმ ვიზიტორთა შორის, რომლებიც ყოველ გამოჩენამდე ერთი წუთით ჩუმად იდგნენ და შემდეგ მშვიდად გადადიოდნენ.

Seaboard– ის პრეზიდენტი ს. დევის უორფილდი ემზადება ფორთოხლის ყვავილების ექსპრესის ჩასატარებლად ფორტ მაიერსსა და ნეაპოლში 1926 წელს. (ფოტო: American-rails.com)

მუზეუმის საბჭო და თანამშრომლები იყვნენ შემოქმედებითი და თავდადებული თავიანთი მისიისათვის, მაგრამ მომდევნო ათწლეულების განმავლობაში, შემოსავლებმა ვერ შეაფასეს გაფუჭება. რაღაც უნდა გაეკეთებინა.

2015 წელს ბრწყინვალე გადაწყვეტა იქნა მიღწეული. Imaginarium სამეცნიერო ცენტრი და SWFL ისტორიის მუზეუმი პარტნიორობენ წარსულის ახალი და დინამიური გამოცდილების შესაქმნელად. ფიზიკურად შერწყმით, C მათ შემოიტანეს რეალურ დროში, ინტერაქტიული ცხოვრება გაკვეთილი, რომლითაც ისტორია ერწყმის და განუყოფელია ყველა ასაკის მეცნიერებისა და ტექნოლოგიისაგან. ერთი წინ მიიწევს მეორის კონტექსტში.

თითქოს საძვალედან, მუზეუმი აღდგება, როგორც ცოცხალი სასწავლო ცენტრი, რათა აღძრას ფანტაზია და გააგებინოს ბავშვებისა და მოზარდების გონება მომავალი თაობებისათვის.

SWFL ისტორიის მუზეუმი გაერთიანდა Imaginarium სამეცნიერო ცენტრთან, რის გამოც ძველი ACL შენობა კვლავ ცარიელი დარჩა. (ფოტო: Amanda Inscore/The News-Press)

შერწყმა ბედნიერი დასაწყისია SWFMH– სთვის, მაგრამ ის ტოვებს ძველ ACL ტერმინალს კიდევ ერთხელ ცარიელ. ქალაქი ფორტ მაიერსი ისმენს იმ ორგანიზაციების წინადადებებს, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან შენობის იჯარით აღებით და რემონტით არაკომერციული მიზნებისთვის.

ამრიგად, ეს ადგილობრივად განსაზღვრული ისტორიული ღირსშესანიშნაობა, ბრუნვა, რომელზედაც ჩვენი ისტორია, ალბათ მისი უდიდესი გარდაქმნის პერიოდში, გადატრიალდა, ელოდება გადარჩენას. პატივცემული მოხუცი ქალბატონის მსგავსად, იგი ელოდება ამაყ სიჩუმეში აღიარებას და პატივისცემას, რომელსაც იმსახურებს.


დასავლეთ ფლორიდის რკინიგზის მუზეუმი გთავაზობთ უნიკალურ წარმოდგენას ისტორიაში

ადგილობრივ მუზეუმებს შორის დასავლეთ ფლორიდის რკინიგზის მუზეუმი მილტონში არის შეუმჩნეველი ძვირფასი ქვა. მისი გზისპირა კამპუსი, რომელიც მდებარეობს 1909 წლის სარკინიგზო ხაზის აღდგენილი დეპოს გარშემო, გვთავაზობს იმერულ გამოცდილებას. ქონება ასევე მოიცავს ორ კაბუზას, რთველის სასადილო მანქანას და გარე "G-scale" მატარებელს.

"ბაღის რკინიგზა (G- დონის მატარებელი) ჩვენი ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული სფეროა, განსაკუთრებით ბავშვებთან ერთად",-თქვა ჯორჯ ვილსონმა, მუზეუმის დირექტორთა საბჭოს პრეზიდენტმა. ”იმედი გვაქვს, რომ ჩვენ მათ შევიყვანთ ახალგაზრდობაში და ისინი კვლავ ბრუნდებიან, რომ ცოტა მეტი ისწავლონ.”

ვიზიტორებს საშუალება ეძლევათ ეწვიონ დასავლეთ ფლორიდის რკინიგზის მუზეუმს მილტონში. უფასო მუზეუმი შეიცავს არტეფაქტებს რკინიგზის ინდუსტრიიდან და მის გავლენას ჩრდილო -დასავლეთ ფლორიდაზე. (ფოტო: ტონი გიბერსონი/[email protected])

ეს გარე გამოფენა და მუზეუმის სხვა ნაწილები ამჟამად დახურულია პანდემიის გამო, მაგრამ მატარებლის სადგური და მიმდებარე შენობები ღია რჩება. ზურმუხტის სანაპირო ბაღის რკინიგზის კლუბის მოხალისეთა ჯგუფმა ააგო ბაღის მატარებელი დაახლოებით 10 წლის წინ. 1/29 -ე მასშტაბით, ძრავები ეხვევიან კურსს, რომელიც სავსეა პოპ -კულტურული შეთავაზებებით გოდზილადან ჰელოუ კიტამდე.

”ჩვენ უბრალოდ მოგვწონს მატარებლები”, - თქვა ჯეკ გრილმა, კლუბის პრეზიდენტმა. "ეს დიდი ჰობია."

ბავშვებს შეუძლიათ ისრიალონ უადგილო მატარებლით, რომელიც მოძრაობს ბილიკზე, რომელიც გარშემორტყმულია მთელ ეკრანზე. გასულ შობას, კლუბმა შესთავაზა გასეირნება მილტონის იმოგენურ თეატრში "Polar Express" - ის ჩვენების შემდეგ.

"დისნეის აქვს უზარმაზარი G მასშტაბის განლაგება ეპკოტში", - ამბობს კლუბის ხაზინადარი პეგი ჰუმბერტი. ”ჩვენ ვაკეთებთ ადგილობრივ შოუებს, როგორიცაა Dothan და Mobile. ჩვენ გვთხოვეს დაესწროთ კონგრესებს, როდესაც ისინი დისტანციურ მანძილზე არიან. ”

ვიზიტორებს საშუალება ეძლევათ ეწვიონ დასავლეთ ფლორიდის რკინიგზის მუზეუმს მილტონში. The free museum features artifacts from the local railroad industry and its impacts on Northwest Florida. (Photo: Tony Giberson/[email protected])

The train station and most of the surrounding property has been owned by the Santa Rosa Historical Society when it was chartered in 1974 as the sole steward of the county’s history.

“The Society was formed to purchase this property,” said Wilson. “It was a period of time before they could get it open.”

The train station was built in 1909 to replace the original 1882 building that was lost in a fire. With a bicentennial grant, the SRHS restored the station to its former glory and used it to host civic events like arts and crafts festivals and book sales. In 1982 it was placed on the National Register of Historic Places and seven years later the museum was launched.

The history of the railroad in West Florida is intertwined with the history of Milton. The town slowly emerged after the Civil War to become a nerve center of the area’s timber industry.

Displays at the West Florida Railroad Museum in Milton Saturday, August 8, 2020. (Photo: John Blackie/[email protected])

“The first railroads in the county were temporary and they were built by the loggers,” explained Wilson. “They cut a path through the trees, lay the rails, and drive out to the forests.”

The felled logs were dragged to the river for transport and floated to nearby mills.

“At one point this was the most industrialized area between Tallahassee and New Orleans,” Wilson continued. “When the railroad came in, it opened up the market. It used to take you 10 hours to get to Pensacola in an ox cart.”

The museum posts maps and graphics that attest to the ubiquity of rail lines, as they veined across the panhandle. During these pre-automobile years, rail was the principle means of transportation.

“Basically, up until about 1950, every freight train had at least one passenger car on it,” Wilson said.

The first commercial track that served Milton was the Pensacola and Atlantic Railroad. Chartered in 1881, it became a link to the Atlantic Ocean. When passenger service peaked in the 1920’s, Milton saw up to six stops a day. The line was eventually taken over by the Louisville and Nashville Railroad. Service dwindled after the World War II as the automobile proved more practical and affordable. Milton’s last passenger train pulled out of the station in 1971.

The train station today still retains a musty sense of history and doesn't sugarcoat the culture at the time. The depot’s original triple entrances are preserved for men, women, and “colored” like it was before the Civil Rights Act. The museum uses it now as an office where timely props like a telegraph machine signals the age. Visitors are received at the adjoining freight house festooned with train mementos, signage, and graffiti left by its early 20th century workers. Its heart-of-pine floors still resist nails.

“I like to show people architecture before there were pre-made trusses,” Wilson said of its ceiling.

The museum subsists on donations and by renting out its 1929 dining car, which seats 36.

“We primarily do children’s birthday parties, but we’ve had everything from weddings to Thanksgiving dinners,” Wilson said.

Nearby is the museum’s older caboose, a 1927 model distinguished by its cupola where the track could be surveyed during a run.

“The caboose was used to transport the workers on a freight train,” Wilson explained. “In this case they had a cupola to watch the train from an elevated position.”

The other caboose is a 1950s version marked by its bay window. Today, the caboose is no longer needed thanks to technology that can monitor a moving train’s conditions. As life-sized relics, cabooses have been creatively repurposed about a half hour away, Adventures Unlimited uses one for lodging.

Displays at the West Florida Railroad Museum in Milton Saturday, August 8, 2020. (Photo: John Blackie/[email protected])

Competing with the garden train is a model of the city of Milton inside the Bridge Tender’s House. This structure once stood by the swing bridge in the middle of the old Escambia Bay trestle before it was replaced in 1989. A work in progress, the model is a sprawling miniature with emphasis on the current Florida Gulf Atlantic line as it traces over the Blackwater River and passes by the station. It’s a modern take on the city but visitors may detect a yearning for the past.

For the future, Wilson envisions the museum as a more comprehensive facility, with the adjacent property to reenact sawmills, buildings for classrooms, and a requisite gift shop.

“We would like put this all together in one historic area where people can learn more than just the railroad,” he said. “A place where you can come and spend the day.”


Florida Railroad Stations - History

JACKSONVILLE'S RAILROAD HISTORY

In 1882, George M. Barbour rode a train from Jacksonville to the end of the line out in the pine woods -- it was a bad trip.

Barbour -- who was NOT a member of our Chamber of Commerce -- recorded impressions in his book Florida For Tourists, Invalids and Settlers:

"The entire trip that day was through an unsettled region, the only human beings living along the road being. families of Florida natives, genuine, unadulterated Crackers -- gaunt, pale, tallowy, leather-skinned, stupid, stolid, staring eyes, dead and lusterless unkempt hair, generally tow-colored and such a shiftless slouching manner! Simply white savages. Stupid and shiftless, yet sly and vindictive, they are a block in the pathway of civilization, settlement and enterprise wherever they exist," he said.

Then he said some really nasty things about Florida women concluding with ". No underwear whatever!".

However, he did like the people of Jacksonville and told why:

"The society of Jacksonville is universally admitted to be unusually select, cultured and refined," he said, "The reasons are not far to seek: Many of the most prominent citizens have been drawn thither from all parts of the country and are not native Floridians."

We love you too, Mr. Barbour.

Perhaps, Mr. Barbour's railroad experience upset him.

"It was enlivened," he said, "By the car setting off the track two or three times, caused by the breaking of the old wooden rails. On such occasions the male passengers would cheerfully assist the . conductor to replace the car and hunt up and lay a fresh rail. (They) seemed to consider it a part of the business of the trip."

Barbour does not mention which kind of engine pulled his car over the wooden rails. During the early days of rail roads in North Florida, the various railroad companies used several kinds.

The earliest railroads used mules to pull the cars over the track. In rural areas, men stood in the cars, three on each side, and polled along much as they would if they were moving a flat-bottomed boat through shallow water.

The first rails were simply wood but later iron strips were nailed on top of the rail. This helped the tracks last longer but presented new problems.

As a young man, H.E. Lagergren worked passing wood to the fireman in a Florida Railway & Navigation Co. engine for years he watched the development of railroads in the sunshine state. In 1879, he settled in Starke and, in his old age, wrote several letters about his memories of railroading's early days.

"The roads were build by slave labor, hired from planters. Their only equipment, even for high fills, were shovel and wheelbarrow," he said. "When they died they were dumped in the track and buried beneath the ballast".

When iron strips were added to the tops of wooden rails, Florida heat caused the strips of iron to curve up where the rails joined. These "snake heads" as they were called caused super bumps as the trains passed over.

"If the snake head was only two or three inches, it didn't matter much because the train traveled so slowly anyway," Lagergren said. "More bend than that, however, had to be straightened. The rail was taken up and heated over a fire made of old cross ties, hammered straight and replaced."

Snakes heads made for a delay but so did alligators. Lagergren recalled a big gator getting stuck in a drainage culvert causing a flood which wiped out a half-mile of track.

Swamp grass grew so high along the tracks that on windy days it blew over the rails making them so slippery the engine couldn't move.

"The engineer. had to carry a bucket of sand. he had to sprinkle the rails with sand to gain enough traction to pass," Lagergren said.. "among his other standard equipment was a bag of hominy (grits) or rice -- not for dinner but to toss in the tender tank to stop leaks!"

When wood for the engine ran low, crew and passengers stopped and cut pine trees for fuel to continue their journey.

Lagergren told about passengers building fires on the floors of the cars to keep warm in winter and about how mosquitoes and sand gnats forced them to ride with all windows shut in summer. Boys boarded the trains at whistle stops to sell "Ile o' Pennyrile", an insect repellent. They always sold out.

Some early trains did not have seats in the cars, but passengers carried rocking chairs to sit in as they dashed along at high speed.

Yes, in 1877, an engineer was fired from the St. Johns Railroad Co. for endangering company equipment by driving too fast he was clocked chugging along at seven miles per hour!.

A lady passenger on that railroad complained, "The engine was so small that if a cow strayed on the tracks, the engineer has to dismount from the cab and drive the animal off with a cattle whip". She also said that passengers shot alligators from the train for sport as it passed through the swamps.

As the railroads pressed south along the coast, feeding passengers became a problem. The Lagergren said the railway solved that problem by having a small ship sail parallel to the coast to meet the train with food at various places along the beach.

These conditions, though they seem primitive to us, represented a great improvement over previous travel through the wild scrub, marsh and uncut jungle of 19th Century Florida. The state wanted railroads from the earliest days.

As early as 1834, Isaiah Hart, founder of Jacksonville, and other leaders attempted to connect Jacksonville with the Gulf Coast. Their proposed railroad was to be called the Florida Peninsular and Jacksonville Railroad. The first leg was to be from Jacksonville to Alligator Town (now known as Lake City). Seminole Indians attacked the area, and the railroad investors lost over a million dollars as their project had to be abandoned.

In 1852, Dr. A.S. Baldwin lead another group of investors to build the Florida, Atlantic & Gulf Central Railroad to Alligator Town. A yellow fever epidemic delayed the railroad's construction until 1860.

Then came the Civil War which left area railroads in a shambles.

Scads of little railroads laid a few miles of track here and there out of Jacksonville before they were abandoned, merged, or were bought up by other railroads.

In 1875, F.O. Sawyer came to Jacksonville aboard a Jacksonville, Pensacola & Mobile Railroad train. He later became secretary of the Jacksonville Terminal Co. In 1937, he wrote an account of some of the rail companies he had seen pass through Jacksonville:

"In 1884, The Florida Central & Western Railroad Company, the Florida Western Railroad Company, and the Peninsular Railroad Company were consolidated into one railroad system under the name of the Florida Railroad & Navigation Company, V.C. Hoenning, President.

"In 1885, the F.R.&N. Ry. System went into the hands of a receiver, Col. H.R. Duval, and in 1888, was sold, which sale included the Florida Central & Western Railroad running from Jacksonville to Chattahochee, branches to St. Marks and Monticello, Florida, and all terminal property in Jacksonville, being purchased by W. Bayard Cutting & Associates and merged into the Florida Central & Peninsular Railroad System, H.R. Duval, president, under which name it operated until purchased by Seaboard Airline Railway Company," Sawyer said.

In some ways the story of railroads in Jacksonville gets even more complex than that in other ways it gets simpler. Rail history buffs enjoy tracing trains through such detailed histories as Mr. Sawyer's. For the rest of us, a few simple pegs served to outline that history.

Woodburning engines replaced mules in pulling Florida's trains. Then coal became the fuel of choice, then oil, then diesel-electric locomotives appeared on the scene.

Another way to look at Jacksonville and the railroad is to look at some of the men involved in bringing railroads to Florida. You will already have noticed that some of these men, such as Baldwin and Bayard, have north Florida communities named for them.

Another such railroad pioneer with a town named for him was David Yulee, who is sometime called the father of Florida's Railroads.

During his term in the Florida Legislature, Yulee pushed for passage of the far-reaching, Internal Improvement Act of 1854. This legislation enabled the state to grant land to railroad companies which contracted to lay track into pioneer areas. It also helped railroads through bond issues.

Picking up vegetables in the fields

As railroads moved into new areas, settlers and tourists could be brought in, the U.S. Mail could reach towns quickly, lumber and phosphate could be exported, and Florida's fruit and vegetables could move to northern markets before they spoiled.

Also, successful railroad companies could rake in millions.

Yulee built his own railroad linking the port of Fernandina with the timber sawmills of Cedar Key. Yulee's venture was Florida's first cross-state railroad. It survived the Civil War and lasted until 1932 when it was bought, then abandoned, by Seaboard Air Line.

Florida ship owners were not crazy about railroads which took away their business. Back when Florida was a territory, boating interests sponsored and passed a law forbidding any railroad from crossing the state line. After the Civil War, the state chose to enforce this law to keep companies owned by damn yankees out.

On November 4, 1879, Henry B. Plant, a yankee, bought the Savannah, Florida & Western Railroad, headquartered in Savannah, and the Waycross & Florida Railroad, headquartered in Waycross.

Florida closed the border to his trains.

The rail magnate huffed and puffed.

Florida still would not let him in. So he bought a new railroad, the East Florida Railroad, headquartered in Jacksonville.

His Jacksonville railroad laid track north. His Waycross railroad, now called the Waycross Short Line, laid track south. When they came to the St. Mary's River, the Jacksonville railroad built a dock to the middle of the river. The Waycross railroad built another dock to the middle of the river. Coincidently, the two docks touched in midstream and while the two railroads remained legally separate, trains from the north could finally come to Jacksonville.

Plant, for whom Plant City is named, bought, sold, resold, merged and dealt his way through at least seven railroad companies. He died in 1899 and his holdings were sold to Atlantic Coast Line Railroad Co. in 1902.

The year before, on February 28, 1901, one of Plant's engines raced a Seaboard Coast Line engine the government used the contest to award the U.S. Mail contract.

According to Robert W. Mann's excellent history u Rails 'Neath The Palms, Plant's engineer, Albert H, Lodge, had but one order, "Win the contract!"

"Georgia passed like the wind as the train sailed along. Officials checked their timepieces against the mile posts. As the train ripped past the siding, the men's faces, flush with excitement or ashen with fear, grew into a solid expression of enthralled joy -- they calculated the speed at a steady 108 miles per hour," Mann said.

Lodge drove his engine the 148 miles between Fleming, Ga., and Jacksonville in 134 minutes. He not only won the contract, he also set the United States speed record of his day.

There is no north Florida town named for Henry Morrison Flagler -- a whole county carries his name. Perhaps that indicates the size of his stature in the area's railroad development.

Henry Flagler came to Florida as a tourist in the winter of 1883. When he arrived he was already a millionaire as a founder of the Standard Oil Company, and he was 53 years old.

Flagler fell in love with Florida's First Coast.

He loved the climate he loved the history he loved the people he loved the ambiance he loved the opportunities he saw in north Florida. And the more he saw of the state, the more he loved it.

A grand vision obsessed him.

He envisioned the area as an "American Riviera" centered in St. Augustine with luxurious resort facilities to rival anything Europe's Riviera had to offer.

Flagler began constructing such resort hotels in St. Augustine, the Ponce de Leon, the Alcazar, the Casa Monica, later named the Cordova. These were to be the most lavishly beautiful resorts in America.

Flagler's plans hit a snag.

Two snags really: one was that to transport the finest building materials to St. Augustine, he had to use undependable ships or an even less dependable narrow gage railroad. Besides, how were wealthy tourists and the cream of American society to get to his hotels?

To kill this two-headed snake, in 1885 Flagler bought the little Jacksonville, St. Augustine & Halifax River Railway. He widened the tracks to standard size, fenced the tracks to keep cows off, laid heavier rails, and modernized the railroad's equipment.

Before this, each railroad company decided on the width of its own track so trains from one company could not run on track owned by another company in 1888, most of the various companies agreed to lay track 4 feet 8 inches apart. This standard gage meant trains could run from one end of the country to the other.

Therefore on January 9,1888, the same year Flagler opened his Ponce de Leon Hotel, the first through, all Pullman vestibule train, named "The Florida Special" left Jersey City for Jacksonville with 82 passengers. It made the run in only 29 hours and 50 minutes before this, it took a train 90 hours to make the same trip.

Goodbye to the old mule trains with mosquito repellent for sale.

Welcome the day of opulent luxury in rail travel.

While not exactly enjoying Amtrak (which came on the scene in 1971) service, passengers on the 1888 Florida Special managed to make do

.

On Tuesday, Jan. 10, 1888, The News-Herald of Jacksonville, the city's newspaper of the day, described travel conditions on the Florida Special:

"Good judges among railroad men say that it is one of the finest trains ever seen. The train consists of four sleepers, a dining car, a combination car and a baggage car. The engine No. 67 that pulled this train was one of several built to order for this express work and is a magnificent piece of railroad machinery.

"The baggage car is large and fine and finished in oiled woods. Just beyond this are 12 berths. The beauty of the work and finish is what attracts the attention of the beholder at first. The seats are elegantly upholstered in pale blue and in fine style. The sides are finished in Spanish mahogany which give a very rich setting. The berths and the outsides are finished in birds'eye maple burnished to the smoothness of glass, which reflects all objects like a plate mirror. The windows are double of fine French glass, and between them is set long, narrow bevel edged plate glass mirrors. The lambrequins over them match the plush of the seats.

"Overhead are exquisite chandeliers with delicate opaque glass globes, and also the pear shape globes of the incandescent light. The roof of the car inside is a raised deck ceiling beautifully carved and decorated in Queen Anne style in a most elegant and fanciful way.

"At the end of the smoking room is a neat and compact buffet for wine. the chairs are of light cane manufacture and the plush is cherry and the window lambrequins the same. At the opposite end, on either side of the entrance are book cases. also a writing desk, well stocked.

"In The dining room (which rivals Delmonico's) . with seats for 30 to 40 people.. the entire car is handsomely fitted up in Nile-green silk plush . in the most elegant manner possible and nothing that can be added to the comfort and pleasure of the passenger is omitted. & quot

This one train sported more electric lights than the whole city of Jacksonville at the time!

A belt around the axle of the baggage car turned a dynamo lighting 20 "Edison Incondescent, 60 watt lens" in each car. And every car was heated by steam pipes drawing directly from the engine.

This is the train President Grover Cleveland and his wife traveled on when he visited Jacksonville for the 1888 Sub-Tropical Exposition.

Visitors to Flagler's resort hotels found there was only one small hitch in getting to them in luxury -- the St. Johns River. They had to disembark in Jacksonville, cross the river by ferry boat (which Flagler owned), and board a smaller train in Southside for the rest of the trip.

To eliminate this inconvenience, in 1889, Flagler began construction of the first bridge across the St. Johns. His steel-railroad bridge opened for traffic on January 20, 1890. In 1925, it was replaced by the railroad bridge that runs parallel to Jacksonville's Acosta Bridge.

Flagler had a thing about railroad bridges as his resort hotel empire pushed south to resorts at Ormond, West Palm Beach, and eventually to a barren place in the sand dunes called Miami, Flagler extended his railroads to follow. By 1912, he had built a railroad over trestles all the way to Key West. A hurricane in 1935 wiped out the tracks and the state used the old railroad pilings to build the Key West Highway.

Flagler laid the foundation for the mighty Florida East Coast Railway Company but the railroad fell into hard times and receivership.

In 1961, the Interstate Commerce Commission awarded the railroad to Edward Ball, an associate of Alfred I. duPont.

The Florida East Coast Railway lost $4.8 million the year before Ed Ball took it over. Ball bought its default bonds for 7.5 cents on the dollar the very next year, the railroad showed a profit.

He brought in new people, abolished old work rules, restructured pay rates, untangled and reduced FEC debts, installed automatic crossing gates, initiated new safety procedures, improved rolling stock, upgraded equipment, and built a spur to serve NASA's space program at Cape Kennedy.

He managed the railroad through a bitter union fight which lasted 12 years, the longest strike in American railroading. There were over 300 incidents of violence during the strike including 82 trains dynamited.

Now, another thing which Henry Flagler thought Jacksonville lacked to accommodate his railroads and tourists was an elegant train depot.

He began to put that to rights as early as 1890 when he began to secretly buy property, mostly marsh land west of the city, for his envisioned Union Depot. Whipping other railroad owners into line and obtaining a public bond issue, Flagler organized the Jacksonville Terminal Company in 1894.

The Jacksonville Terminal of the Great Union Railroad opened in 1919. It is an impressive structure featuring a 180-foot facade of 14 Doric limestone columns that rise 42 feet from the floor. Inside, a 75-foot barrel-vaulted ceiling greeted the passengers which detrained from the more than 200 trains a day that served as the gateway to Florida during its heyday. The last train departed Jacksonville Terminal on January 3, 1974.

Marsh was filled in with 300,000 cubit yards of earth and 2,100 pilings -- some driven 70 feet deep. A wooden train-shed over a fifth of a mile long was built -- but a hurricane blew the whole thing down.

The Union Depot, done in Open Mission style and decorated with wrought iron and palms, opened on January 15, 1897. Only one small tower of this original structure remains on the north side of today's Prime Osborn III Convention Center.

The old train station that was converted into Jacksonville's Convention Center, was built around the original Union Depot in 1919. It sported 14 sandstone columns at the entrance with a main waiting room measuring 80 by 125 feet. Its ceiling (rumored to be the eighth highest unsupported ceiling in the world, is 70 feet above the floor. At its heyday, Union Station had 60 miles of track and 29 track stations for passengers.

Curiously enough, Henry Flagler himself may have been obliquely responsible for the station's decline -- In 1896, he bought a White Steamer Motor Car and later brought it to Florida. Flagler died in West Palm Beach at age 83 in 1913.

Who can tell the impact of the automobile on railroading?

Of course, to a certain extent, the auto-train relationship in Florida has been symbiotic. According to material supplied by Gloria S. Taylor, FEC personnel administrator, in September, 1988, The Florida East Coast Railway Company took delivery of 51 new auto rack cars to transport new automobiles over the nation. Forty-one of these new racks were assigned to Ford national Pool and 10 were assigned to Chrysler National Pool.

Other FEC innovations include the use of concrete railroad ties instead of wooden ones. The new ties have a projected lifetime of a half century. FEC also is using 50 new all-aluminum flatbed trailers allowing the railroad to haul more payload and be more competitive these new flatbeds brings the total FEC owns to 319.

Another railroad giant in Jacksonville is CSX Transportation.

Seaboard Air Line and Atlantic Coast Line, rival systems for 140 years, merged in 1967. Seaboard Coast Line took control of the Louisville & Nashville and other smaller railroads in 1971 to form the Family Lines System. On November 1, 1980, the Chessie System and the Jacksonville-based Family Lines/SCL system were joined under the new CSX Corporation.

Railroad historian Robert W. Mann's Rails 'Neath The Palms sums up the birth of CSX Rail Transportation in a nutshell:

"The modern railroad may indeed be a colorless thing compared to its past," Mann said. "It has become a creation of plastic and high-gloss sameness, as endless strings of truck vans slip past on rails anchored to concrete -- devoid of clickety-clack, devoid of the red caboose and multi-engine lash-ups. the rails of Florida entered a new age with the end to end merger of the giant Chessie System on November 1, 1980, and more recently the complete absorption of all Family Lines member roads into a single Seaboard System Railroad. From that point on, things will never be the same."

No, Jacksonville railroading will never be the same but a bright future lies ahead.

On March 29, 1989, CSX Rail Transportation opened its Kenneth C. Dufford Transportation Center, named for CSX Rail Transportation's executive vice president.

The transportation center features a three-tiered control center in a circular room with a 150-foot diameter. There, through an ultra modern computer system, dispatchers can control as many as 1,400 trains a day.

"It looks like Star Wars in there," said Norm Going, CSX Transportation's manager of corporate communications. "It's amazing. We control nearly 20,000 miles of track in 19 states from that one building right here in Jacksonville. It's the wave of the future."

Thank you for visiting www.cowart.info
I welcome your comments at John&rsquos Blog!
You can E-mail me at [email protected]
Return to John&rsquos Home Page
You can view my published works at


Უყურე ვიდეოს: თბილისიდან ბათუმამდე მატარებლით - I კლასი თუ II კლასი? (თებერვალი 2023).

Video, Sitemap-Video, Sitemap-Videos