ახალი

Sausalito PF -4 - ისტორია

Sausalito PF -4 - ისტორია


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

სოუსალიტო

ქალაქი კალიფორნიაში.

(PF-4: dp. 1,430; 1. 303'11 ", b. 37'6", dr. 13'8 ", s. 20 k.- cpl. 176; n. 3 3", 4 40 მმ., 2 დოქტ., 8 დკ., 1 დკპ. (სთ.); კლ. თაკომა; თ. S2-S2-AQ1)

Sausalito (PF-4) შეიქმნა 1943 წლის 7 აპრილს, როგორც PG-112 საზღვაო კომისიის ხელშეკრულებით Kaiser Cargo, Inc., Richmond, Calif., გადაკლასიფიცირებული PF-4 1943 წლის 1.5 აპრილს; ამოქმედდა 1943 წლის 20 ივლისს; დაფინანსებულია ქალბატონი რიჩარდ შალერის მიერ და დაკვეთით 1944 წლის 4 მარტს, კომ. ედვარდ ა ევა, USCG, მეთაურობს.

შერყევის შემდეგ, სოუსალიტო ჩავიდა ადაკში, ალასკაში, 1944 წლის 5 ოქტომბერს კოლონას ესკორტის მოვალეობის შესრულებისთვის ალასკის ზღვის საზღვარზე. მან შეასრულა ეს მოვალეობები 1945 წლის 5 ივნისს გამგზავრებამდე სიეტლში კაპიტალური რემონტისთვის. 1945 წლის 16 აგვისტოს იგი გამოიყვანეს ალასკაზე, ქოლდ ჰარბორში და გადავიდა საბჭოთა კავშირში სესხის იჯარით EK-13– ის სახით.

გემი საბჭოთა კავშირმა 1949 წლის 1 ნოემბერს დაუბრუნა შეერთებული შტატების მეურვეობას და განთავსდა რეზერვში იაპონიაში. კორეის ომის დაწყებისთანავე საჭირო იყო დამატებითი ესკორტის ხომალდები; და 1950 წლის 15 სექტემბერს, სოუსალიტო ხელახლა ჩააბარეს იოკოსუკაში, იაპონიაში, ლეიტენანტ კომდრ. ფრენსის ვ. დიილი მეთაურობს. 26 ნოემბერს იგი გაემგზავრა იოკოსუკადან ჰუნგში, ჩრდილოეთ კორეაში. იქ, 1950 წლის 24 დეკემბრამდე, მან შეასრულა ნავსადგურის კონტროლის მოვალეობები, რომელიც მოიცავდა გემების გაყვანას ნაღმსატყორცნი არხებით, ნავსადგურში შემავალ გემებს მითითებების გადაცემას, პატრულირებას შესასვლელთან მტრულად განწყობილი ნაღმების წინააღმდეგ და ნაპირების დაბომბვას საჭიროების შემთხვევაში. 1951 წლის თებერვლიდან მაისის ჩათვლით, მისი დავალებები მოიცავდა საბრძოლო ხომალდის, მისურის (BB-63) თანხლებით, მისი სანაპირო დაბომბვის სადგურზე, ბლოკირების პატრულირებას და ნაპირების დაბომბვას ჩრდილოეთ კორეის აღმოსავლეთ სანაპიროზე ვონსანიდან ჩონგჯინამდე და ნავსადგურის კონტროლის მოვალეობა ვონსანში, გატეხილი. სასებოსა და იოკოსუკაში შენარჩუნების პერიოდებით. ივნისიდან აგვისტომდე პერიოდში მან გაგზავნა კორეის სანაპიროზე მიმდინარე შემავსებელი ჯგუფები.

იოკოსუკაში დერკინგისა და შენარჩუნების შემდეგ, სოუსალიტო ოქტომბერში ფილიპინებისკენ გაემგზავრა. ნოემბრის ბოლოს და დეკემბრის დასაწყისში მან ჩაატარა პატრულირება უნებართვო თევზჭერის გემების წინააღმდეგ სონსოროლის კუნძულებზე დასავლეთ კაროლინში, ერთი გემის დაკავება. შობის შემდეგ სუბის ყურეში, მან კეთილი ნებით გაემგზავრა საიგონში, ბანგკოკში, სინგაპურსა და პენანგში. თებერვალმა იგი დაბრუნდა კორეის წყლებში, სადაც მან განაგრძო ესკორტისა და პატრულის მოვალეობები, სანამ იოკოსუკაში უკანასკნელად დაბრუნდებოდა შეერთებული შტატების დროშის ქვეშ 31 მაისს. 1952 წლის 9 ივნისს, სოუსალიტო გამოიყვანეს ექსპლუატაციაში და 4 სექტემბერს გადავიდა სესხით, კორეის რესპუბლიკაში იმჩინის სახელით (PF-66). მან შეცვალა კორეული გემი Apnok, ყოფილი USS Rockford (PF-48)

რომელიც 1951 წლის 21 მაისს შეჯახებისას გამოუსწორებლად დაზიანდა.

სოუსალიტომ მოიპოვა ექვსი საბრძოლო ვარსკვლავი კორეის სამხედრო სამსახურისთვის.


სოუსალიტოს რესტორნები, რომლებიც დახურეს ან შეიცვალა სახელები (A-L)

ეს არის ძველი სოუსალიტოს რესტორნების ერთადერთი ყოვლისმომცველი სია ქალაქის წარსულიდან ... რამდენიმე არც ისე ძველით! თუ ხედავთ რაიმე შეცდომას ან ხარვეზს, გთხოვთ შეგვატყობინოთ.

ეს სია გვახსენებს, რომ რესტორნის მართვა მძიმე სამუშაოა და რომ ჩვენ ყველამ პატივი უნდა ვცეთ იმ ადამიანებს, ვინც ამას აკეთებს. აგრეთვე იხილეთ დახურული საუსალიტოს საცალო ვაჭრობის ჩვენი სია. თუ რესტორანი ფუნქციონირებდა 2008 წლის მდგომარეობით, ეს ნიშნავს, რომ ჩვენ მათ აქ ვფარავდით OurSausalito.com– ზე და ჩვენ დავტოვეთ ძველი სტატიები ადგილზე და დავუკავშირდით მათ ქვემოთ.

დააწკაპუნეთ აქ დახურული სოუსალიტოს რესტორნებისთვის (სახელები M-Z)

მეტი საუსალიტოს ისტორია ისტორიის მოყვარულთათვის, ლეგენდარული ფილ ფრანკის წყალობით, რომლის ქანდაკება დგას სოუსალიტოს ცენტრში ყინულის სახლის ვიზიტორთა ცენტრის გვერდით.

ხეივანი არტ ბარი - გაიხსნა 2011 წელს, როგორც პატარა გალერეა და ღვინის დეგუსტაციის ოთახი ხეივანში (660 Bridgeway, #5) პრინცესას ქ. და Bridgeway- ის კვეთაზე, ხეივანი არტ ბარი განიცდიდა ნაცნობ სინდრომს, რომელიც ცნობილია როგორც "Bridgeway- თან ახლოს არის მკაცრი მდებარეობა როდესაც კონკურენციას უწევთ იმ ადგილებს, რომლებიც ბრიჯუეიზეა ”. მოგვიანებით სივრცე უკვე დახურული ნაწილის ნაწილი იყო ილ პიკოლო კოფე რა მათ ვერ შექმნეს იგივე ფეხით მოძრაობა, როგორც ბრიჯუის მცხოვრებლებმა ნამდვილი ნაპა ღვინის დეგუსტაცია ერთი ბლოკის სამხრეთით ან დეგუსტაციის ოთახი ხელოვნების გალერეაში ბაკუსი და ვენერა გრძელი ბლოკი ჩრდილოეთით და არ ჰქონდა საკვების შეთავაზება ახლა დახურულ საკვებს ველინგტონის ღვინის ბარი .

Alta Mira სასტუმრო და რესტორანი ერთხელ "მხოლოდ საუკეთესო შენთვის, პატარავ!" ადგილი დაბადების დღეებისთვის, დიდი შეხვედრებისთვის და ბარ მიცვაჰებისთვის სოუსალიტოში, ერთ დროს "ყველაზე ელეგანტური სასტუმრო მარინში" ბულკლის გამზირზე 125. ახლა არის მდიდრებისა და ცნობილი ადამიანების სარეაბილიტაციო ცენტრი. ზღაპრული ხედის მქონე რესტორანი (გამოსახულია 1950-იანი წლების საჯარო ღია ბარათში მარცხნივ) დახურულია საზოგადოებისთვის. ამ პარაგრაფის ზემოთ მოცემულ ბმულს აქვს მეტი ინფორმაცია. რამდენიმე წლის განმავლობაში რესტორანს ცალკე მოიხსენიებდნენ კონტინენტური.

ემის კაფე - დაიხურა 2011 წელს ორი ცალკეული მოკლე გარბენის შემდეგ, რომელიც ძველ იაპონურ და კორეულ საკვებს გვთავაზობდა პიტერ პან დონატები შენობა 1403 ბრიჯვეიზე. როგორც ჩვენი სასადილო რედაქტორი ჰენრი სტეფენსი ამბობდა, ეს არის „სოუსალიტოს ტრაგედიის საფუძველი, რომელსაც არ აქვს ადგილი ბუშტუკების ჩაის საყიდლად“. სივრცე ახლა არის კალიფორნიის ხიზილალის დეგუსტაციის ოთახიდა ჩვენ შორის სოციოლოგიისა და ეკონომიკის სპეციალობას ალბათ ექნება საინტერესო კომენტარები დონატების გაყიდვიდან ხიზილალის გაყიდვაზე გადასვლაზე.

ანტიდოტი - მოკლე სიცოცხლე გქონდათ 201 ბრიჯვეის სივრცეში დიაგრამა სახლი, შემდეგ წარმატებული იქნა გეილორდი ინდოეთი , ახლა დაიხურა. ცნობილია თავისი გურმანების საწინააღმდეგო შეფ-მფლობელით, რომელიც ცარცით გამოიყენებდა ტრადიციული სამზარეულოსადმი ზიზღს სამზარეულოს თუჯის მოწყობილობებზე.

არავანური ტაილანდური - ამ ჩამონათვალის სხვა რესტორნების მსგავსად, Arawan Thai ერთ წელზე მეტი ხნის განმავლობაში დაიხურა რემონტისა და განახლების მიზნით ხანძრის შემდეგ და შემდეგ დახურული დარჩა თითქმის ორი წლის განმავლობაში. სხვა რესტორნებისგან განსხვავებით, მას შემდეგ რაც ჩვენ 2008 წელს გამოვაქვეყნეთ დახურული რესტორნების სია, ისინი ერთადერთი ბიზნესია, რომელიც აქ ოდესმე განთავსდა და შემდეგ კვლავ გაიხსნა იმავე მფლობელობაში.

არბორდალე - ერთ – ერთი რესტავრატორი პიტერ ალიოტოს რესტორანი 1960 – იან წლებში, გაიხსნა 1962 წელს hof brau ფორმატით, იმ ადგილას, სადაც ახლა მდებარეობს პეტრის სახვითი ხელოვნება ელ პორტალის და ბრიჯვეის კუთხეში. სოზალიტოს არბორდალეს არე-ახლანდელი დავიწყებული ტერმინი საუკუნის წინ საბორნე ბურჯთან ახლოს მდებარეობდა ვინა დელ მარკის პარკში. მათ ასევე გაიარეს პერიოდი, როდესაც ემსახურებოდნენ ფრანგულ სამზარეულოს. რესტორანს სახელი მიენიჭა 1908 წელს იმავე ადგილას არსებული კვების ობიექტის მიხედვით, რომელიც ისეთი ნამდვილი გერმანული ადგილი იყო, სადაც გერმანიიდან იმპორტირებული კრამიტის იატაკი იყო გამოსახული. ალიოტომ აღადგინა კრამიტის იატაკი, როდესაც მან გახსნა თავისი ვერსია Arbordale 1962 წელს და დაამატა ჭერის სხივები, რომლებიც გამოყვანილი იყო სან -ფრანცისკოს წყნარი ოკეანის სიმაღლეებზე მდებარე ვილაში.

ბაროუ - ჯორჯ ბეროუ 1800 -იანი წლების ბოლოს მართავდა რესტორანს სოსალიტოში.

ბენკეი სუკიაკი - 1970 -იან წლებში ბენკეიმ დაიკავა მისი ადგილი ჩაყრილი კრუასანი კალედონიის წმ. ადგილზე მოგვიანებით დაიკავა ფუკუსუკე, შემდეგ მიერ როსეტი პიცერია და ახლა სანდრინო.

ბეთანკურტი - ჯოზეფ ბეთანკურტი 1800 -იანი წლების ბოლოს მართავდა რესტორანს სოსალიტოში.

ბიო სან ფრანცისკოს ამ კონტრ-სერვისმა წებოვანა თავისუფალი ფრანგული სამზარეულოს წარმატებამ ვერ შეძლო მოკლედ გაეტარებინა მაგიდის სერვისი 2014 წელს ძველ დროში ელ პატიო სივრცე

Blue Fin Inn - 1950 -იანი წლების შენობის ბინადარი, სადაც არის განთავსებული სეილორის.

Boathouse - ბარი და კლუბი 70 -იან წლებში ახლანდელთან ახლოს ბარი ბოჩი .

ხიდი კაფე - მდებარეობს 1880 -იან წლებში აშენებულ შენობაში, ბრიჯვეის (მაშინ წყლის ქ.) და პრინცესას ქუჩის კუთხეში რაიანის სასტუმრო, Bridgeway Cafe– ს ჰქონდა მრავალწლიანი გარბენი, რომელიც ემსახურებოდა აუდიტორიას, რომელიც ზაფხულის განმავლობაში ძირითადად სტუმრებისგან შედგებოდა. 60-70 -იან წლებში შენობა ადრე იყო იქ ქვაბი, დელი, რომელიც ეკუთვნის გამოჩენილ ადგილობრივ ბიტ არტისტს ლეო კრიკორიანს. Bridgeway Cafe იყო Covid-19 პანდემიის მსხვერპლი და დაიხურა 2020 წელს.

Bridgeway Inn - 1940 -იან და 1950 -იან წლებში ამ რესტორანმა და ბარმა დაიკავა შენობა, რომელიც ახლა მდებარეობს ანჯელინორა იგი წარმატებული იქნა 1960 -იან წლებში რიკოს.

ბურგერ კინგი - მარინ სითიში ბურგერ კინგის მაღაზია დაიხურა 2016 წლის ბოლოს ათი წელზე მეტი ხნის განმავლობაში. როდესაც თქვენი საზოგადოება მხარს არ უჭერს ადგილობრივ ბურგერ კინგს, ის რაღაცას ამბობს სოსალიტოზე, მაგრამ მე დაგტოვებთ თქვენ, რომ ივარაუდოთ ამ ნაკლის მნიშვნელობის შესახებ. შენობა ახლა არის მარინ სიტი სტარბაქსი .

კაჩიუკო - აიღო სივრცე, რომელიც ოდესღაც იყო განთავსებული ვიჩინორა 2011 წელს დაიხურა პარტნიორობის დაშლის შემდეგ, სივრცე ახლა კაჩუკოს სიყვარულის შვილის ადგილია ავრორა.

Caფე რიო - ყავის მაღაზია ოფისის შენობაში 3030 ბრიჯვეიზე, ახლა დაკეტილია.

კაფე ტრიესტი - ახლა რომის გემო.

კოფე ტუტი - 1800 -იანი წლების ბოლოს შენობის ეს ნაწილი იკავებდა ოფისს ჩრდილო -დასავლეთ წყნარი ოკეანის რკინიგზა, რომლის ბილიკები დასრულდა იქ, სადაც არის უახლოესი სოუსალიტოს საბორნე ბურჯი სადგომი. ამ ბილიკებმა დააკავშირა სოუსიტალიოს საბორნე ნავები სან რაფაელთან და ფერმერულ მიწასთან, რომელიც ამჟამად ღვინის ქვეყანაა და მიუთითებს ჩრდილოეთით. 1930-40 -იან წლებში ეს იყო კოქტეილის ლაუნჯი მარკოს სასტუმრო სოუსალიტორა როდესაც 2020 წლის პანდემიამ დახურა სასტუმრო სოუსალიტო, კაფე ტუტიმ დაკარგა როგორც სასტუმროს რეფერალური მომხმარებლები, ასევე ბორანის მგზავრები და დაიხურა.

კარუსოს - ახლა თევზი.

კატა N Fiddle - აიღო ძველი ფლინის დაშვება სივრცე, შეიცვალა დიდი ინტერვალის შემდეგ Harbor View Grill და ეხლა ზღვის პროდუქტების გამყიდველი.

შარბონეტი - ჯოზეფ შარბონეტი 1800 -იანი წლების ბოლოს მართავდა ბარს სოუსიტოში.

დიაგრამა სახლი - მრავალი წლის განმავლობაში მოქმედებდა ძველის ადგილზე ვალჰალადა მას შემდეგ, რაც ჩარტ ჰაუსმა უარი თქვა იჯარაზე, იგი გახდა ანტიდოტი, შემდეგ კიდევ ერთი მოკლე სენტი, როგორც ვალჰალა, მაშინ გეილორდი ინდოეთი, ახლა დაიხურა. წლების განმავლობაში ცარიელი ჯდომის შემდეგ შენობა იშლება (ამდენი წლის შემდეგ წყალთან ერთად ბევრი ლპობა იყო) და ისინი ისტორიულ შენობას ორ ფუფუნებულ სახლად აქცევს.

კრისტოფერები - არ იყოს დაბნეული კრისტოფის ზემოთ, ამ 1960 -იან წლებში მოგვიანებით მოჰყვა ფლინის დაშვება, მაშინ კატა N Fiddle მაშინ Harbor View Grill და ახლა უკვე ზღვის პროდუქტების გამყიდველი.

ციბო -ათწლიანი მუშაობის შემდეგ, Cibo გაიყიდა მცირე ადგილობრივ ქსელ ეკვატორულ ყავაზე 2019 წლის ზაფხულში და ისინი გახდნენ ეკვატორ სოუსალიტო რა ისინი კვლავ ყიდიან Cibo– ს თანადამფუძნებელს ტერა ანკონას ზღაპრულ საკონდიტრო ნაწარმს არა მხოლოდ აქ სოუსალიტოში, არამედ მთელ სან ფრანცისკოსა და მარინ ეკვატორებში. იგივე გაფართოებული ოჯახი ასევე ფლობს ანჯელინო რესტორანი და არ გაგიკვირდებათ იმის გაგება, რომ ისინი ასევე ყიდიან ტერა ანკონას საკონდიტრო ნაწარმს!

კონგლომერაციის ბარი - 1993 წლის შემდეგ ეს შენობა განთავსდა გეტსბის მრავალი წლის განმავლობაში, შემდეგ სოუსალიტო ჩოპ ჰაუსი, შემდეგ რუსტიკო, მაშინ ფირფიტების მაღაზია, და ახლასწრაფი კვება Francais. ჩვენ ვიმედოვნებთ, რომ F3 აგრძელებს "პოსტ-გეტსბის წყევლის" დარღვევას ამ ადგილას.

კონტინენტური - 1950 -იან და 1960 -იან წლებში რესტორნის სახელწოდება სასტუმრო ალტა მირა.

კორკი ენოტეკა - ღვინის ბარი სახანძრო სადგურის მეზობლად - შემდეგ საიტი ფილც ყავა და ახლა სახლის Firehouse ყავა და ჩაი.

კრეპს ვოილა - კრეპების ადგილი (ლოგიკურია, ჰა) 60 -იანი წლების ბოლოს და 70 -იანი წლების დასაწყისში იმ ადგილას, რომელსაც ახლა იკავებს Თევზი და ჩიპსები.

გემბანის სახლი - სიწმინდის ბაზრის დახურვის შემდეგ, Deck House– მა დაიკავა სივრცე როგორც რესტორანი. წარმატებული იქნა ჰულიჰანის, რომელიც გაგრძელდა 1980-1998 წლებში, შემდეგ გახდა წყლის ქუჩის ცხაურირა ზემოთ ახლა ინტენსიურად გარემონტდა და ხელახლა გაიხსნა როგორც ლულის სახლი დაბლა გახდა ილ პიკოლო კოფე, რომელიც დაიხურა შენობის უკან საზოგადოების ნაპირზე ფეხით მოსიარულეთა შეზღუდვის შემდეგ და გადაკეთდა საცალო ფართად.

დექსტერი - ჩარლზ დექსტერი მართავდა ბარს სოუსიტოში 1800 -იანი წლების ბოლოს.

ელ პატიო -სასიამოვნო მექსიკური ადგილი, რომელიც გადიოდა ძველ 2010-2013 წლებში სამურაი სუში შენობა მეზობლად ჰიმალაის გემო .

Fireside სასტუმრო, ბარი და სასადილო ოთახი - დიდი ნიშნის მქონე შენობა ჯერ კიდევ არსებობს სანაპირო გზატკეცილზე, Buckeye Roadhouse– ის ჩრდილოეთით, მაგრამ ის წლების განმავლობაში დაიხურა და სულ ახლახანს განახლდა მისაწვდომი საცხოვრებლისთვის. ფაირსაიდი ფაქტიურად არის მილის ხეობაში, მაგრამ მის მარკეტინგულ მასალებზე იგი მოიხსენიებდა მის ადგილს, როგორც სოუსალიტოს.

ფლინის დაშვება - გახდა კატა N Fiddle, შემდეგ უკვე დახურული Harbor View Grill, ახლა ზღვის პროდუქტების გამყიდველი.

ფრანსუა ყავის სახლი - მდებარეობს სოფლის გამოფენის სავაჭრო კომპლექსში 1970 -იან და 80 -იან წლებში, ახლა მისი ნაწილია სასტუმრო კასა მადრონა.

ფრენკ & amp კლარას კაფე -1960-იან წლებში ვიტრინები განსხვავებულად იყოფა და ეს სახლის სტილის ლანჩის ადგილი კალედონიას ქ. 216-ში იყო სენდვიჩებით დღევანდელ სმიტის ბარში (რომელიც, როგორც ჩანს, გაფართოვდა ამ სივრცეში) და სოუსალიტოს ბრწყინვალე გამწმენდებლებს შორის.

ფუკუსუკე -გადავიდნენ ლარკსპურში, სადაც ირონიულად არიან განთავსებული სოუსალიტოზე დაფუძნებული ავატარის ფორპოსტის გვერდით. მათი ძველი ადგილი გახდა სახლი როსეტი პიცერია, რომელიც გადავიდა სან ანსელმოდან საპასუხოდ სოუსალიტოს მე -2 რაუნდის შერჩევა მომდევნო წლის რესტორნის დრაფტში და სასადილო, რომელიც მოგვიანებით დასახელდება. ახლა სახლის სანდრინო.

კარიბჭე 5 გზა - გახდა სეილორის დაშვება, ახლა სოუსალიტო ზღვის ცხენი.

გეტსბის - ერთადერთი თანამედროვე რესტორანი, რომელმაც უფრო ადრე გაიარა ამ შენობაში კალედონიის ქ სწრაფი კვება Francais, დიდი ღრმა კერძის პიცა, ხის ღუმელი და მადლიანი სპარსელი მფლობელი, რომელიც კაპიტან ჟან ლუკ პიკარდს ჰგავდა (და დადიოდა). თუ თქვენც ჩვენნაირი რეგულარული იყავით (ჩვენ მაშინ გორაკზე ვცხოვრობდით), ეს იყო გართობის ნაწილი, რომ შეხვიდეთ და დაგხვდეთ სახელით და მიაცილოთ თქვენს საყვარელ მაგიდას შეშის ღუმელთან ახლოს. გახდა ტრევიზო, მაშინ სოუსალიტო ჩოპის სახლი, მაშინ რუსტიკო, მაშინ თეფშის მაღაზია, ახლა სწრაფი კვება Francaisრა თუ ვინმე საუსალიტოში ოდესმე გაარკვევს, თუ როგორ უნდა ხელახლა შექმნას გეტსბის პიცის ღრმა კერძის რეცეპტი, ჩვენ ვიქნებით მუდმივი მომხმარებლები 15 წუთის განმავლობაში.

გეილორდი ინდოეთი - ინდური რესტორნების ეროვნული ჯაჭვის ნაწილი, რომელსაც ეკონომიკური პრობლემები შეექმნა (რომ აღარაფერი ვთქვათ ქვეყნის ჯანდაცვის დეპარტამენტის პრობლემებზე), გეილორდი მდებარეობდა ძველ ვალჰალა და დიაგრამა სახლი სივრცე ის დაიხურა 2008 წლის დეკემბერში, რამაც მიიღო საპატიო პატივი, რომ ყოფილიყო პირველი რესტორანი, რომელსაც ჩვენ ვფარავდით OurSausalito.com– ზე და გამოვიდა ბიზნესიდან. ზემოთ მოყვანილი ბმული კვლავ მიგიყვანთ ჩვენი სამზარეულოს 2008 წლის შეფასებაზე!

ჯოვანის პიცა - გადაარქვა სახელი ვენეციის პიცერია 2012 წელს ასახავს მათ გრძელვადიან მფლობელობას მეზობელ მეზობლებთან ვენეციის გურმანი დელი.

გახარებული ხელი -1950 და 60-იანი წლების ულამაზესი ზღვისპირა შენობის მცხოვრებმა შეცვალა ნაკლებად რეპუტაციის მქონე კლუბი, სახელწოდებით კალის ანგელოზი 1951 წელს შენობაში, რომელსაც ახლა იკავებს სოკომის. Glad Hand– ს ჰქონდა სახელგანთქმული დიდი ხელის ლოგო და ხელით გაფორმებული ნიშანი შენობის მხარეს, რომელიც ნაჩვენებია მარცხნივ ფოტოზე. ეს იყო ბით თაობის ძეგლი საზალიტოში, მეზობლად სამეული (ქვემოთ იხილეთ Scoma's– ის ფოტო). მადლობა ჯონ ლეიდეკერს, რომ შეგვახსენა ცნობილი ადამიანების ხელების კონტურები, რომლებიც შელესილი იყო მთელ შიდა კედლებზე!

ოქროს მტვრის ბარი -დიდი ხნის სახელი იმ შენობისთვის, რომელიც მოგვიანებით განთავსდა გეტსბის, მაშინ რუსტიკო, მაშინ თეფშის მაღაზია და ახლა სწრაფი კვება Francais.

გერნიკა - წლების განმავლობაში წარმატებული ბასკური რესტორანი, რომელიც თანმიმდევრულად შედიოდა "საუკეთესო მარინის" სიებში სეილორისრა 1970-იან და 80-იან წლებში გაზეთებში განთავსებული "Bay Area Best Restaurants" სიები უნებლიედ მოიცავდა რამდენიმე ადგილს სან ფრანცისკოს მიღმა, ხოლო გერნიკას ხშირად აძლევდნენ ერთ-ერთ იმ "არა-SF" ადგილს. ჩვენი ერთ -ერთი რედაქტორი მუშაობდა ადგილობრივ კომპანიაში, რომელიც ყოველწლიურად აძლევდა Guernica– ს საჩუქარს ყველა თანამშრომელს, როგორც მისი სადღესასწაულო საჩუქარი.

H. მარილი თევზი და ჩიფსები მას შემდეგ რაც ნაყინის მაგნატმა მაიკლ ლაპერტმა შეიძინა, ფრენჩაიზის სახელი დაიკარგა და მაღაზია გახდა თევზი და სოუსალიტოს ჩიფსები, ლაპერტის ნაყინის მრიცხველით დამატებული. ასევე არის ცალკე ლაპერტის ნაყინი იყიდეთ ქუჩაზე ბრიჯვეიზე, აქედან გამომდინარე ხანდახან გაუგებრობა "ლაპერტის ორ მაღაზიასთან" დაკავშირებით.

Haultheisen - ჯონ ჰაულთეიზენი 1800 -იანი წლების ბოლოს მართავდა რესტორანს სოსალიტოში.

ჰარბორ გრილი - გახდა სეილორის დაშვება, ახლა სოუსალიტო ზღვის ცხენირა არ უნდა აგვერიოს სრულიად განსხვავებულ შენობასთან, სადაც ახლა დახურული იყო Harbor View Grill.

Harbor View Grill - დაიხურა 2012 წელს ხანმოკლე მუშაობის შემდეგ ფლინის დაშვებაკატა 'N' ფიდლი სივრცე, ახლა სახლი სად ზღვის პროდუქტების გამყიდველი გადასახლდა სან რაფაელიდან.

ჰორიზონტები -რემონტის შემდეგ, რომელიც თვეების განმავლობაში გრძელდებოდა თავდაპირველ 30 დღიან გეგმაზე, ეს რესტორანი გაიხსნა 2012 წლის ზაფხულში ძველი სახელწოდებით (1966-1976) სამეული.

ჰოლიჰანის -1980-1998 წლებში სოუსალიტოს ცენტრალური ცენტრი გახდა წყლის ქუჩის ცხაურირა ზემოთ არის ახლა კასრის სახლი ქვემოთ უკვე დახურული იყო ილ პიკოლო კოფერა ეს გახლდათ ცნობილი "Houlihan's to Houlihan's 12K" რბოლა, რომელიც მიმდინარეობდა ორ რესტორანს შორის (სან ფრანცისკოსა და სოუსალიტოში) 1984 წლიდან 2002 წლამდე. რბოლა დღეს გრძელდება როგორც "Across the Bay 12K", რომელიც გადის ფორტ ბეიკერიდან. სოუსალიტო ოქროს კარიბჭის გასწვრივ სან ფრანცისკოში. ნაკლებად ცნობილი იყო ისეთი მოვლენები, როგორიცაა 1980 წლის ლუდის დალევის კონკურსი, რომელიც შეაფასეს ჯეფერსონის ვარსკვლავის წევრებმა, კონკურსი, რომლის მონაწილეებიც შედიოდნენ წმინდა ბერნარდის ძაღლში. შენობა არის ყოფილი სახლი სიწმინდის ბაზარი (იხ. ქვედა ნაწილი ქვემოთ).

კაფე ილ პიკოლო -ეს იტალიური კაფე Yee Tock Chee Park– ის მიმდებარედ იყო ჩხუბის სერიაში იმის თაობაზე, თუ ვის შეეძლო მაგიდებთან დაჯდომა საჯარო ნაპირებთან მისასვლელ ადგილებში, რომლებსაც ისინი კოლონიზებოდნენ გარე დასაჯდომი ადგილებისთვის, რომ ისარგებლონ ფანტასტიკური ხედებით. მარეგულირებლებმა საბოლოოდ განათავსეს აბრები ტერასის ზემოთ, სადაც ნათქვამია: "ნებისმიერს შეუძლია იჯდეს აქ რაღაცის ყიდვის გარეშე და ეს არის საჯარო სივრცე", ტელეფონის ნომრით პრობლემების შესახებ. ისინი 2016 წელს ათწლიანი მუშაობის შემდეგ დაიხურა.

Il Piccolo Teatro - ბნელი, ძველი მშვენიერი გადაკეთება პატერსონის ბარი რეცესიის დასაწყისში გაიხსნა Il Piccolo Teatro ღვინო და იტალიური საჭმლის პატარა თეფშები. ახლად გახსნილთან ერთად ლულის სახლი ეს იყო ბოლო ათწლეულის ერთ -ერთი ყველაზე დრამატული არქიტექტურული ხელახალი დიზაინი სოუსალიტოში. ჩვენ ვგრძნობთ, რომ თუ ისინი 2005 წელს ან 2011 წელს გაიხსნებოდა, ისინი ტალღას დაიჭერდნენ, მაგრამ სამაგიეროდ ეს იყო 2008 წელი და ისინი დაემორჩილნენ მეორე ტურში. ქალაქში სხვა რესტორნის გახსნა სახელწოდებით "Il Piccolo" არ შველოდა. Il Piccolo Teatro დაიხურა 2011 წელს, შეიცვალა 2012 წლის გაზაფხულზე კოპიტა კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი განახლების შემდეგ, რომ შეიცვალოს ატმოსფერო იტალიურიდან მექსიკურად.

Სამზარეულოში - ITK თავისთავად არ იყო რესტორანი, მაგრამ სამზარეულოს ეს სკოლა უზრუნველყოფდა საჭმელს ველინგტონის ღვინის ბარი რა ორივე ბიზნესმა დაკარგა იჯარა, როდესაც შენობა, რომელიც მათ გაიზიარეს, გარემონტდა და გახდა სახლი სადურგლო რა ITK გადავიდა Emeryville– ში და ჩვენ ვფიქრობთ, რომ Sausalito– ს უნდა შესთავაზოს ემერივილის პირველი რაუნდის დრაფტის შერჩევა მომავალი წლის პროექტში და სანაცვლოდ ფულადი კომპენსაცია. ან მათ შეეძლოთ მოგვცეს პიქსარი და ჩვენ მას ერთ დღეს ვუწოდებდით.

ჯანის - ლანჩის დახლი, რომელიც მდებარეობს Rexall Drug Store– ში, ბრიჯვეისა და ელ პორტალის კუთხეში, 1940 – იანი წლების ბოლოს და 1950 – იან წლებში. ლანჩის დახლი მაღაზიის წინა ფანჯრიდან იდგა, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ იჯდეთ და უყუროთ მსოფლიოს, სადაც ის მიდის და ისიამოვნეთ იმით, რასაც ჩვენ ახლა ვინა დელ მარკის პარკს ვუწოდებთ. ეს იყო პოპულარული შეხვედრის ადგილი და სტანდარტული კვება იყო ახალი სალათი, ქვაბი დღის და დესერტი. იანსი ჩაცმული იყო 1949 წლის ნუარის ფილმის სცენაზე გამოსაჩენად Გავლენა , მთავარ როლში ბრაიან დონლევი.

კენჩის რესტორანი - შეიძლება გაგიკვირდეთ იმის ცოდნა, რომ 125 წლის წინ სოუსალიტო უკვე ცნობილი იყო ევროპული სტილის შესანიშნავი რესტორნებით. მდებარეობს კალედონიის ქ. 1880 -იანი წლების ბოლოს და 1890 -იანი წლების დასაწყისში კენჩის მემკვიდრე იყო უაღრესად პატივცემული მადამ რეტის ფრანგული რესტორანი, დაწყებული 1887. კენჩის რესტორანი დაიხურა დაახლოებით 1895 წელს და სტრუქტურა დაანგრიეს 1921 წელს.

ქვაბი - დელიკატესი, რომელიც თარიღდება 1940 -იანი წლების ბოლოს, რომელიც მოგვიანებით ეკუთვნოდა ცნობილ დარტყმულ მხატვარს ლეო კრიკორიანს 1960 და 1970 -იან წლებში, იმ ტერიტორიაზე, რომელსაც ახლა ოკუპირებული აქვს ხიდი კაფე.

La Hacienda მექსიკური გრილი - შეიცვალა სახელი 2013 წელს ელ პატიო საკუთრების შეცვლის შემდეგ, დაიხურა იმ წლის ბოლოს.

გრძედი 38 - 1970 -იანი წლების დასაწყისში ეს იყო ჭამისა და სასმელის ადგილი ძველ Village Fair სავაჭრო კომპლექსში. მე ძლივს მახსოვს ის ადგილი - ვინმეს აქვს ამის მეტი ჩვენთან გასაზიარებელი?

ლე ვივოარი - ფრანგული რესტორანი 801 Bridgeway– ის ჩრდილოეთ ნახევარში სასტუმრო კასა მადრონა (არ იყოს დაბნეული დინებასთან პოჯიო ადგილი სამხრეთ ფრთაში, რომელიც იყო Village Fair სავაჭრო ტერიტორია), მას მართავდნენ დეშამების ოჯახი 50 -იანი წლების ბოლოდან 70 -იანი წლების ბოლოს. ცნობილი სტუმრები იყვნენ დიკ ვან დიიკი, ქეროლ ბერნეტი, უორენ ბიტი და პინკ ფლოიდის წევრები.

ლომის წილი - 1968 წელს ეს იყო პატარა ხალხური და როკ კლუბი კალედონიას ქ. 100 -ში, კალედონიისა და ფიჭვის კუთხეში. Grateful Dead იქ ერთხელ მაინც უკრავდა, ისევე როგორც სხვა ადგილობრივმა ჯგუფებმა. შენობა დაიწვა 1969 წელს და კლუბი გადავიდა სან ანსელმოში, სადაც გაგრძელდა 1974 წლამდე. პატარა საოფისე შენობა ახლა იკავებს სოუსალიტოს ადგილს.

ლუანო - ჯოზეფ ლუანო 1800 -იანი წლების ბოლოს მართავდა ბარს სოუსალიტოში.

ლუის დელი - პოპულარული დელიკატესი მეზობლად მეზობლობის არეალში ავატარის, დაიხურა Covid– ის პანდემიის დახურვის დროს, 2020 წელს, თანამფლობელის მორის ფრანჯიეს მოულოდნელი გარდაცვალების შემდეგ, რომელიც საჭმელს მართავდა მეუღლესთან ერთად. ჩვენი ლოცვები მიდის მის ოჯახთან. ჯერ კიდევ პანდემიის დაწყებამდე მან მითხრა, თუ როგორ შეამცირა შენობის გაფორმებულმა განახლებამ მისი ბიზნესი, რადგანაც ყველა ფიქრობდა, რომ ისინი დახურული იყო და მასთან ერთად ჩვენ დავკარგეთ ნაგებობა მარინსიის სამეზობლოში.


"სოუსალიტო N.P.C.R.R. Wharf- დან, სამხრეთით იყურება"

"Sausalito from the N.P.C.R.R. Wharf, Looking South", გადაღებულია 1868 წელს Eadweard Muybridge- ის მიერ (ნაპოვნია Met მუზეუმის კოლექციაში).

2003 წელს თავის წიგნში River of Shadows რებეკა სოლნიტი წერს, რომ კარიერის ამ მომენტში მუიბრიჯმა "გადაიღო თავისი ფოტოები ჰელიოსის სახელის ქვეშ".

ბერძნულ მითოლოგიაში ჰელიოსი იყო ტიტანი, მზის ღმერთი, რომელმაც თავისი ეტლი აღმოსავლეთიდან დასავლეთისკენ ცაზე გადააგდო. სოლნიტი წერს,

"ადრე, ფოტოგრაფიას ეწოდებოდა" ბუნების ფანქარი "და" მზის ნახატები ", რაც გულისხმობდა იმას, რომ თავად ბუნება იყო მხატვარი თავისი ახალი სახელით, მუიბრიჯი ამტკიცებდა, რომ იყო ეს ბუნება, ის მზე. ეს იყო ხელოვნების შესახებ მსჯელობა და ისინი, ვინც იღებდნენ ფოტოებს, ხშირად იყვნენ მხოლოდ "კამერის ოპერატორები", მაგრამ მუიბრიჯი ყოველთვის ამტკიცებდა, რომ ის იყო მხატვარი და დაასახელა თავისი ნამუშევარი. მან შეიძინა მსუბუქი ვაგონი, რომელიც პორტატულ ბნელ ოთახს და გადამზიდავს წარმოადგენდა. მოხეტიალე სველი ფირფიტის ფოტოგრაფის მასიური აღჭურვილობისთვის და გვერდით დახატული ჰქონდა "ჰელიოსის მფრინავი სტუდია", იგივე ფრაზა მან განათავსა თავის ახალ რეკლამებში. " ნორა სოიერი


აშშ -ს საზღვაო ძალები, მეორე მსოფლიო ომი, 1944 და#82111945 [რედაქტირება | წყაროს რედაქტირება]

შერყევის შემდეგ, სოუსალიტო ჩავიდა ადაკში, ალასკის მხარეში, 1944 წლის 5 ოქტომბერს კოლონას ესკორტის მოვალეობის შესრულებისთვის ალასკის ზღვის საზღვარზე. მან შეასრულა ეს მოვალეობები მანამ, სანამ არ იქნა შერჩეული საბჭოთა საზღვაო ძალებში პროექტ Hula– ში, საიდუმლო პროგრამა აშშ – ს საზღვაო ძალების საბჭოთა საზღვაო ძალების გადასაყვანად ცივ ყურეში, ალასკა, საბჭოთა კავშირის ომში გაწევრიანების მოლოდინში. იაპონიის წინააღმდეგ და იგი გაემგზავრა 1945 წლის 5 ივნისს სიეტლში, ვაშინგტონში კაპიტალური რემონტისთვის, რათა მოემზადებინა იგი გადასაყვანად. შემდეგ იგი გაემგზავრა ცივ ყურეში და დაიწყო მისი ახალი საბჭოთა ეკიპაჟის მომზადება. Α ]

საბჭოთა საზღვაო ძალები, 1945–1949 [რედაქტირება | წყაროს რედაქტირება]

საბჭოთა ეკიპაჟისთვის სწავლების დასრულების შემდეგ, სოუსალიტო იგი გამოიყვანეს 1945 წლის 16 აგვისტოს ქოლდ ბეიში და გადავიდა საბჭოთა კავშირში ლენდ-იჯარით დაუყოვნებლივ მის დას გემებთან USS  თაკომა  (PF-3), USS  ჰოკიამ  (PF-5), USS  პასკო  (PF-6), USS  ალბუკერკი  (PF-7), და USS  ევერეტი  (PF-8). დაუყოვნებლივ დაინიშნა საბჭოთა საზღვაო ძალებში, ΐ ] სოუსალიტო იყო დანიშნული როგორც სტოროჟევოი კორაბლი ("ესკორტი გემი") და დაარქვეს EK-16 Ώ ] საბჭოთა სამსახურში. იგი მალევე გაემგზავრა ცივი ბეიდან პეტროპავლოვსკ-კამჩატსკისკენ საბჭოთა კავშირში და მსახურობდა საპატრულო გემად საბჭოთა შორეულ აღმოსავლეთში. Β ]

1946 წლის თებერვალში შეერთებულმა შტატებმა დაიწყო მოლაპარაკებები მეორე მსოფლიო ომის დროს საბჭოთა კავშირში ნასესხები გემების დასაბრუნებლად. 1947 წლის 8 მაისს, შეერთებული შტატების საზღვაო ძალების მდივანმა ჯეიმს ფორესტალმა აცნობა შეერთებული შტატების სახელმწიფო დეპარტამენტს, რომ შეერთებული შტატების საზღვაო ძალების დეპარტამენტს სურდა 480 585 საბრძოლო ხომალდიდან, რომელიც მან გადააბრუა საბჭოთა კავშირში მეორე მსოფლიო ომის გამო. , EK-16 მათ შორის. გემების დაბრუნებაზე მოლაპარაკებები გაჭიანურდა, მაგრამ 1949 წლის 1 ნოემბერს საბჭოთა კავშირი საბოლოოდ დაბრუნდა EK-16 აშშ -ს საზღვაო ძალებში იოკოსუკაში, იაპონია. Γ ]

აშშ -ს საზღვაო ძალები, კორეის ომი, 1950 � [რედაქტირება | წყაროს რედაქტირება]

მისი პირვანდელი სახელის დაბრუნება, სოუსალიტო განთავსდა რეზერვში იოკოსუკაში. კორეის ომის დაწყებისთანავე 1950 წლის 25 ივნისს, აშშ -ს საზღვაო ძალებს სჭირდებოდა დამატებითი ესკორტი გემები, ხოლო 1950 წლის 15 სექტემბერს სოუსალიტო იგი კვლავ დაინიშნა იოკოსუკაში, ლეიტენანტი მეთაურობით ფრენსის ვ. 1950 წლის 26 ნოემბერს იგი გაემგზავრა იოკოსუკადან ჩრდილოეთ კორეაში, ჰენგნამში. იქ, 1950 წლის 24 დეკემბრამდე, მან შეასრულა ნავსადგურის კონტროლის მოვალეობები, რომელიც მოიცავდა გემების გაყვანას ნაღმსატყორცნი არხის გავლით, ნავსადგურში შემავალ გემებს მითითებების გადაცემას, პატრულირებას შესასვლელთან მტრული ხომალდების წინააღმდეგ და საზღვაო ნაღმების გადაადგილებას და საჭიროების შემთხვევაში ნაპირების დაბომბვას. 1951 წლის თებერვლიდან მაისამდე, სოუსალიტო დავალებები მოიცავდა საბრძოლო ხომალდის USS და#160 თანხლებითმისური  (BB-63) მის სანაპირო დაბომბვის სადგურზე, ბლოკირებული პატრულირება, ნაპირების დაბომბვა ჩრდილოეთ კორეის აღმოსავლეთ სანაპიროზე ვონსანიდან ჩონგჯინამდე და ნავსადგურის კონტროლის მოვალეობა ვონსანში, რომელიც გატეხილია იაპონიის სასებოსა და იოკოსუკაში შენარჩუნების პერიოდებით. 1951 წლის ივნისიდან აგვისტომდე, იგი გაემგზავრა კორეის სანაპიროზე მიმდინარე შესავსებად ჯგუფებთან.

მას შემდეგ, რაც მშრალი და დოქტორანტურა იოკოსუკაში, სოუსალიტო გაემგზავრა ფილიპინების კუნძულებზე 1951 წლის ოქტომბერში. 1951 წლის ნოემბრის ბოლოს და დეკემბრის დასაწყისში მან ჩაატარა პატრულირება უნებართვო თევზჭერის გემების წინააღმდეგ სონსოროლის კუნძულებზე დასავლეთ კაროლინის კუნძულებზე, ერთი გემის დაჭერა. 1951 წლის შობის გატარების შემდეგ ლუზონზე, სუბიკის ყურეში, მან კეთილი ნებით გაემგზავრა საიგონში, სამხრეთ ვიეტნამ ბანგკოკში, ტაილანდში სინგაპურსა და პენანგში, მალაიას ფედერაციაში. 1952 წლის თებერვალი დააბრუნა კორეის წყლებში, სადაც მან განაახლა ესკორტი და საპატრულო მოვალეობა, სანამ იოკოსუკაში დაბრუნდებოდა უკანასკნელად შეერთებული შტატების დროშის ქვეშ 1952 წლის 31 მაისს. სოუსალიტო 1952 წლის 9 ივნისს.

კორეის რესპუბლიკის საზღვაო ძალები, 1952 და#82111973 [რედაქტირება | წყაროს რედაქტირება]

1952 წლის 4 სექტემბერს შეერთებულმა შტატებმა გემი სესხით გადასცა კორეის რესპუბლიკას კორეის რესპუბლიკის საზღვაო ძალების მომსახურებისათვის. როკები იმჩინი (PF-66)რა მან შეცვალა სხვა თაკომა-კლასის საპატრულო ფრეგატი, სამხრეთ კორეული გემი ROKS აპნოკი, ყოფილი USS  როკფორდი  (PF-48), რომელიც გამოუსწორებლად დაზიანდა 1951 წლის 21 მაისს შეჯახებისას.

იმჩინი გაუქმდა 1973 წელს.


სოუსალიტოს ისტორია: წყლის სანაპირო 50 -იან წლებში

”1950 წელს სოუსალიტო იყო მშვიდობიანი პატარა ქალაქი,” - ამბობს ისტორიული საზოგადოების დამფუძნებელი ჯეკ ტრეისი თავის წიგნში Moments in Time. აქ არის ჯეკის დანარჩენი ანგარიში, მსუბუქად შესწორებული სიზუსტისა და სიცხადისთვის.

არეულობისა და ომის დროს ხალხმრავლობის შემდეგ, სიჩუმე ჩამოვარდა ქალაქში, რომელიც ათწლეულების განმავლობაში არ ყოფილა. ბორანი გაქრა. ორთქლის სასტვენები, ოთხმოცი წელზე მეტი ხნის განმავლობაში ნაცნობი ხმა სოუსიტელებისთვის, აღარ ისმოდა. მანქანების გრძელი რიგები, რომელთა მგზავრებიც მოუთმენელი იყვნენ სან ფრანცისკოში ჩასასვლელად, წარსულს ჩაბარდა. 1950 წელს სარეველები გაიზარდა იმ ცარიელ ადგილას, სადაც ოდესღაც წყნარი ოკეანის ჩრდილო -დასავლეთ დეპო იდგა. ბორანი სრიალებდა ნელნელა ქრებოდა.

პრინცესას ქუჩაზე Golden Gate Ferry- ის დაშვება ასევე მიტოვებული და მშვიდი იყო. პატარა შენობა, სადაც ოდესღაც Lange ’s Launch Service იყო განთავსებული, გახდა კალის ანგელოზი, რესტორანი და ბარი. სან ფრანცისკოს იახტ კლუბი გაქრა. საკულტო კლუბი თავისი მოხდენილი თაღებით ახლა სატყუარათა მაღაზია იყო ადგილობრივი მეთევზეებისთვის.

რკინიგზის ეზოები და მაღაზიები წავიდა სოუსალიტოდან. ბევრი ტრენერი ჯერ კიდევ ცხოვრობდა ქალაქში, მაგრამ დანარჩენ ბილიკებზე მცირე აქტივობა იყო. სოსალიტოს მაღაზიებში აშენებული ლოკომოტივები მხოლოდ მოგონებები იყო.

რიჩარდსონის ყურე, რომელიც მოიხსენიება როგორც "ბონიარდი" 1880 -იან წლებში 1880 -იანი წლების განმავლობაში იქ განლაგებული მრავალი მცურავი გემის გამო, ჯერ კიდევ 1950 წელს ჰქონდა ქარიშხლების ფლოტის ნაშთები. მათი უმეტესობა აღარ გაცურავდა. წყნარი ოკეანის დედოფალი, ყოფილი ბალკლუტა, გადავიდა სამხრეთ კალიფორნიაში 1946 წელს ხანმოკლე მცდელობის შემდეგ, რომ იგი გადაეყვანა მცურავი პოკერის სასახლეში. ექო და კომერცია დაიწვა მეორე მსოფლიო ომამდე, მაგრამ ოდესღაც მშვენიერი ბრიგადა გალილეა ისევ იქ იყო, ნაპას ქუჩის ძირში ტალახში. ორთქლის შუენი ლასენი ჯონსონის ქუჩის ძირში იყო პატარა გემების დამპალი ძვლების მახლობლად.

1944 წლის 12 ნოემბრის ღამეს, ძველი სასწავლებლები უელსლი და სანტა ბარბარა და სატვირთო მანქანა მაზამა დაიწვა მადდენისა და ლუის იახტის ნავსადგურის მახლობლად, ქვიშის ნაკვერჩხლების გასასუფთავებლად. ასობით უყურებდა, როდესაც მერმა, სახანძრო სამსახურის უფროსთან და ქალაქის პროკურორთან ერთად, ცეცხლი გაუხსნა ნავთობით გაჟღენთილ თოკს, ​​რომელიც მიდიოდა გემებისკენ. ყველას გასაკვირი იყო, რომ ერთ -ერთ გემში იყო ათასობით გალონი საწვავი, რომელიც მძვინვარებდა ღამით. ყურის ირგვლივ მდებარე ქალაქები საშინლად უყურებდნენ, როგორც მათ ეგონათ, რომ მარინიზმი ან მთელი სოსალიტო ცეცხლის ალში იყო. მეორე დღეს, როგორც ხანძარი გაგრძელდა, სან -ფრანცისკოს პრესაში სოსალიტო გააკრიტიკეს, რომ უგულებელყო სხვების ინფორმირება კოცონის შესახებ.

ზღვისპირა სანაპირო ჩრდილოეთით გახდა ვეტერანთა საბორნე ნავების ბოლო დასასვენებელი ადგილი, რომელიც ოდესღაც საოცრად მუშაობდა, ახლა კი მიტოვებული. აქ ქალაქი სან რაფაელი, ვალეხო, ჩარლზ ვან დამი, ისაკა და ქალაქი სიეტლი საბოლოოდ დარჩა თავიანთ ბედზე. ბედის ირონიით, ეს საბორნე ნავები არასოდეს ყოფილა სოუსალიტოს ნაწილი და არ ემსახურებოდა სხვა ქალაქებს.

მიუხედავად ამისა, სოუსალიტო არის იქ, სადაც ისინი იცხოვრებენ თავიანთი ბოლო თავით, სოუსალიტოს მომავალში.

უზარმაზარი ჭურჭელი გახდა საცხოვრებელი კვარტლები და სამუშაო ადგილები მხატვრებისა და ხელოსნებისათვის და 1960 -იან წლებში გახდა ბირთვი, რომლის გარშემოც გაიზარდა კატარღების საზოგადოება.

1950 წელს სოუსალიტოს ბიზნეს საზოგადოება ჯერ კიდევ პრინცესას ქუჩისა და ბრიჯვეის გარშემო იყო ორიენტირებული. ფეხსაცმლის სარემონტო მაღაზია, სიწმინდის მაღაზია, ცენტრალური აფთიაქი, გეით თეატრი და ევრიკას ბაზარი და სხვა პატარა მაღაზიები ადგილობრივებმა მფარველობდნენ ტურიზმის ინდუსტრიად ქცევის წინა დღეებში. ბარები, როგორიცაა ოთხი ქარი და პლაზა, იყო პატარა მეზობელი ადგილები, სადაც ბარმენები იცნობდნენ ყველას, ვინც შემოდიოდა. კალედონიის ქუჩაზე, საკუთარი კინოთეატრით 1943 წლიდან, ნიმუში თითქმის იგივე იყო. Marinship– ის დასაქირავებელი დარბაზი კიდევ ერთხელ გახდა ავტო სარემონტო მაღაზია. სოზალიტანებს ჯერ კიდევ ჰქონდათ იმედი, რომ მარინსი ჯერ კიდევ გადაკეთებული იქნებოდა ინდუსტრიულ ქარხანაში. რამდენიმე კომპანია დაინტერესდა დიდი საზღვაო გზებით, მაგრამ გემთმშენებლობის ნაწილობრივი დემონტაჟი უკვე დაწყებული იყო 1950 წლისთვის.

1950 წელს სოუსალიტო იყო მისი კოლონიის ზღურბლზე და#8221 წელი. ყოველთვის თავშესაფარი მწერლების, მხატვრების, პოეტებისა და შემოქმედთა სულებისათვის, განცდილი სოუსალიტომ. მხატვრების შემოდინება მეორე მსოფლიო ომის შემდგომ ათწლეულში. თავდაპირველად ზოგიერთი დაბრუნებული სამხედრო მოსამსახურე და ქალი შესაძლოა მოვიდნენ იმისათვის, რომ შეძლებისდაგვარად თავი დაეკავებინათ ომის სიგიჟისა და საშინელებისგან. ისინი ეძებდნენ წყნარ უკანა წყლებს, როგორც იმ დღეებში იყო სოსალიტო, სადაც იყო ბუნებრივი სილამაზე და სიმშვიდე. Local artists raised in Sausalito or who came in the 1920s or 1930s welcomed the creative energies released in Sausalito during the 1950s. Art shows held in various places around town over the years evolved into an annual art festival, with established older artists intermingled with newcomers. Many well-known Bay Area artists emerged from the Sausalito art colony of the 1950s. The art festival has become a continuing tradition providing a showcase for local talent.

The film On the Waterfront, released in 1954, was set on the East Coast — on a very different waterfront. Elia Kazan’s masterpiece received eight Academy Awards, including Best Picture, Best Actor for Marlon Brando, Best Supporting Actress for Eva Marie Saint, and Best Director for Kazan.


Sausalito PF-4 - History

From: Dictionary of American Naval Fighting Ships , Vol. VI, p 364

(PF-4: dp. 1,430 1. 303'11'' b. 37'6'' dr. 13'8'' s. 20 k. cpl 176 a. 3 3'', 4 40mm., 2 dct., 8 dcp., 1 dcp. (hh.) cl. Tacoma T. S2-S2-AQ1)

Sausalito (PF-4) was laid down on 7 April 1943 as PG-112 under a Maritime Commission contract by Kaiser Cargo, Inc., Richmond, Calif. reclassified PF-4 on 15 April 1943 launched on 20 July 1943 sponsored by Mrs. Richard Shaler and commissioned on 4 March 1944, Comdr. Edward A. Eve, USCG, in command.

After shakedown, Sausalito arrived at Adak, Alaska, on 5 October 1944 for convoy escort duty in the Alaskan Sea Frontier. She performed these duties until departing on 5 June 1945 for overhaul at Seattle. On 16 August 1945, she was decommissioned at Cold Harbor, Alaska, and transferred to the Soviet Union under Lend Lease as EK-13.

The ship was returned to United States custody by the Soviet Union on 1 November 1949 and was placed in reserve in Japan. With the outbreak of the Korean War, additional escort vessels were needed and, on 15 September 1950, Sausalito was recommissioned at Yokosuka, Japan, Lt. Comdr. Francis W. Deily in command. On 26 November, she departed Yokosuka for Hungnam, North Korea. There, until 24 December 1950, she performed harbor control duties which included escorting ships through the mineswept channel, passing instructions to ships entering the harbor, patrolling the entrance against hostile craft and drifting mines, and conducting shore bombardment when required. Between February and May 1951, her assignments included escorting battleship, Missouri (BB-63), on her shore bombardment station, blockade patrols and shore bombardment on the east coast of North Korea from Wonsan to Chongi in, and harbor control duty at Wonsan, broken by periods of upkeep at Sasebo and Yokosuka, During the period from June to August, she escorted underway replenishment groups off the Korean coast.

After drydocking and upkeep at Yokosuka, Sausalito sailed for the Philippines in October. In late November and early December, she conducted a patrol against unauthorized fishing vessels in the Sonsorol Islands in the Western Carolines, apprehending one vessel. After Christmas in Subic Bay, she made a good-will tour to Saigon, Bangkok, Singapore, and Penang. February found her back in Korean waters, where she resumed escort and patrol duties before returning to Yokosuka for the last time under the United States flag on 31 May. On 9 June 1952, Sausalito was decommissioned and on 4 September was transferred, on loan, to the Republic of Korea as Imchin (PF-66). She replaced the Korean ship Apnok, ex-USS Rockford (PF-48), which had been irreparably damaged in a collision on 21 May 1951.


On the Waterfront: The History of Sausalito

Photo courtesy of Marin County Free Library/Anne T. Kent California Room.

If the throngs of international bike-riding tourists who flood its streets en masse and the storefronts displaying all kinds of merchandise bearing its name serve as any indication, Sausalito is the most famous city in Marin. It’s inspired songs, has nurtured artistic talent and boasts a rich and important boatbuilding history. Plus, there’s a popular cookie named after it.

For a city with a population of less than 10,000 that covers an area of 2.2 square miles — .4 of which are submerged — Sausalito has an identity that’s hard to pin down. It started off like most other places in the Bay Area, as a Coast Miwok settlement. The Huimen, a branch of the Miwoks, were a peaceful group living in the region they called Liwanelowa when the Spanish exploration ship San Carlos landed on the shores in 1775. Unfortunately, the Huimens’ docile nature led to their ousting, which happened in just a few generations.

By the 1830s ambitious English seafarer William Richardson began drafting street plans and set up a watering station for visiting boats in what he called Rancho Saucelito. The city’s unusual name is derived from the small willow trees that grew along banks in the region — saucito in Spanish — and after many iterations, including San Salito and Sousalita, the name Sausalito finally emerged.

But Richardson’s time with the land was fraught — he started developing the area before his claim for it was even filed, went to live near the Presidio in San Francisco for a period of time, and after years of legal battles was finally officially granted the title in 1838. He then built a hacienda in the vicinity of what is now Caledonia Street and grew wealthy from various businesses he had there. However, the money didn’t last — Richardson ended up dying bankrupt in 1856, and the majority of Rancho Sausalito was sold to the Sausalito Land and Ferry Company in 1868. A mining agent named Samuel Reading Throckmorton handled the sale and took a part of Rancho Sausalito as payment.

Railroads were built and extended in the coming years, and a ferry route was established to bring passengers and their cars from Sausalito to San Francisco’s Hyde Street Pier. The makeup of the population was diverse — well-heeled San Franciscans built summer homes in the hills, while Chinese shopkeepers, Italian merchants and Portuguese boatbuilders set up around Water Street (present-day Bridgeway). During Prohibition, Sausalito earned notoriety as a center for bootlegging and was popular with rumrunners and outlaws like Baby Face Nelson.

Later, not long after after the Golden Gate Bridge was erected in 1937, the city reinvented itself again. Train operations ceased in 1941 just as war efforts mounted, and the scope of the World War II conflict called for a large fleet of cargo ships and oil tankers. A shipbuilding company owned by W.A. Bechtel Company, which eventually became known as Marinship, was founded here in 1942. (One of its structures, the Industrial Center Building, or ICB, is now a home to a thriving group of artists.)

Some 2,000 employees worked continuously to build the massive shipyard, and Marin City arose to house the workforce. A large share of the workers were African Americans, who came from Southern states seeking the wages shipbuilding offered. But the group also included Chinese laborers and women, who, with so many men away at war, held an estimated quarter of the shipyard jobs, like “Rosie the Riveters” nationwide. By the time its operations ended in 1945, the shipyard had produced 93 Liberty Ships and oil tankers.

Marinship in 1943. Photo courtesy of the Sausalito Historical Society.

A vibrant community sprang up along the shore after the war, including many houseboat hubs, some of which still exist today. Though floating homes are now seen as hallmarks of the city, their first inhabitants drew the ire of developers wishing to expel them, sparking a battle known as the “Houseboat Wars.”

Environmental roots here also run deep. Around the same time a burgeoning art scene was developing, Sausalito was embroiled in a struggle to protect land that’s now part of the Golden Gate National Recreation Area from becoming a development named Marincello. Meanwhile, Heath Ceramics and the legendary Record Plant recording studio came into being, and Sausalito attracted well-known figures like Shel Silverstein, Otis Redding and Sally Stanford, the former San Francisco madam who opened a Sausalito restaurant and later served as mayor.

The city remains enigmatic. Old haunts like the No Name Bar and the Trident are still around (or in the latter case, back), albeit more polished, and tensions continue to roil between disparate communities, most recently the area’s hill dwellers and anchor-outs. Innovation and creativity are still a part of this place, and so are efforts to keep it grounded, or “salty,” as local bumper stickers say.

Downtown Sausalito passenger train depot in 1914. Courtesy of the Codini Collection.

Kasia Pawlowska loves words. A native of Poland, Kasia moved to the States when she was seven. The San Francisco State University creative writing graduate went on to write for publications like the San Francisco Bay Guardian and KQED Arts among others prior to joining the Marin Magazine staff. Topics Kasia has covered include travel, trends, mushroom hunting, an award-winning series on social media addiction, and loads of other random things. When she’s not busy blogging or researching and writing articles, she’s either at home writing postcards and reading or going to shows. Recently, Kasia has been trying to branch out and diversify, ie: use different emojis. Her quest for the perfect chip is a never-ending endeavor.


ისტორია

Cass Gidley

In the early 1960's Cass Gidley operated a commercial fish dock on the Napa Street pier. He leased the dock from the Associated Dredging Company and in a couple of years it included a salmon packing plant, a fish market, and a fish and chips restaurant. Having been a commercial fisherman himself, Cass wanted to make sure that the fishermen got an honest weight, and a cold beer, when they unloaded. I met Cass in Eureka about the same time he started the business and came down to Sausalito to work with him. At the height of the salmon season more than 100 boats would be tied alongside the dock. Cass claimed we bought and sold more fish and crab than all of San Francisco.

At first, the sailboat rental was just a sideline. We sharted with one sailboat for rent in 1961. It was a 27-footer tied up on the south side of the pier. All his life Cass had been a wooden boat man but for rental purposes fiberlass seemed the way to go.

Earlier days at Cass Gidley Marina

Although the fish business was thriving, Cass did not get along so well with the new person we leased the pier from. Eventually we decided to sell it and concentrate on the marina. Cass was able to lease the property next to the Napa Street Pier from the City and managed to bring in floats and docks and to dredge the channel next to the Cruising Club (in the middle of the night, no less).

We built an office (where I cooked our family meals) and some smaller structures for the business. In those days, we slept in a trailer that was under the bushes. Our daughters played in the mud when it was low tide, and camped on Do-Do Island (which was created by the dredging operation). By that time there were several boats for rent. It seemed like every time I came to work there would be one of a different color. As I was designated the bookkeeper and bill payer, it was a bit unnerving.

Cass' Marina was the first sailboat rental on the Bay. The sailboat fleet soon grew to more than 20 boats, most of them 19 or 20 footers. We had a sailing school that was also a big success. People who were not members of a yacht club and didn't own a boat of their own were grateful to be able to learn to sail and to rent a boat and be out on the bay.

Then in 1968 the Yo-Ho-Ho, a beautiful 54-foot Alden Cutter was up for sale. Cass had loved the boat for a long time. About this time Bob and Louis Counts showed up and were interested in buying the Marina. The timing was right. We bought the Yo-Ho-Ho and sold Cass''s Marina to the Counts. We moved aboard the Yo-Ho-Ho and began chartering the boat on the Bay and in Mexico, where our son Memo was born.

For forty years Cass' Marina was run by the Counts. In the last several decades Lois Counts ran the business and carried on its traditions. She was the person responsible for "Good friends always welcome". Lois departed in 2009, and the marina was abandoned to the City of Sausalito.

Former Cass Gidley Marina in operation.

A NEW VISION FOR THE MARINA - A COMMUNITY BOATING CENTER

In 2010, a group of waterfront community members began working together to bring to life their vision for a community boating center in Sausalito. a place that provides affordable access to boats and the water, preserves our maritime history through education and skill-building, and promotes stewardship of our local bay and ecosystem. This was the beginning of SCBC (Sausalito Community Boating Center) at Cass Gidley Marina.

The team established a 501(c)(3) non-profit, arranged an exclusive negotiating agreement with the City for the Cass Marina site, and developed a strong network of community partnerships and support. As of early 2017, further progress includes securing a lease with the City, completing most engineering and architectural plans, and passing City Design Review for Phase I of site renovation (abutment, ramp, docks). We are currently raising funds to complete construction of our critical Phase I "Access" - which will give us safe access to the water and the ability to begin programming on the water.

Signing of our lease with City of Sausalito &ndash December 2014

SCBC AT CASS GIDLEY MARINA - KEY DATES

&bull 2020 &ndash Phase I execution (abutment, ramp, docks) and Dumphy park reopening

&bull 2017 &ndash Passed City Design Review and applied for Building Permit for Phase I

&bull 2014 - SCBC secures lease with City of Sausalito, with unanimous City Council support

&bull 2013 &ndash Organization achieves status as a 501 (c)(3) non-profit

&bull 2010 - Waterfront community members initiate project

&bull 2009 &ndash Lois Counts leaves the marina site to the City of Sausalito


Houseboats

The Sausalito houseboat community consists of more than 400 houseboats of various shapes, sizes, and values, along the north end of town, approximately two miles from downtown. [ 26 ]

The roots of the Houseboat Community lie in the re-use of abandoned boats and material after the de-commissioning of the Marinship shipyards at the end of World War II. Many anchor-outs came to the area, which created problems with sanitation and other issues. After a series of tense confrontations in the 1970s and 1980s additional regulations were applied to the area and the great majority of boats were relocated to approved docks. Several are architect-designed pieces that have been featured in major magazines.


Sausalito Marin City School District gears for desegregation

Retired teacher and administrator Virginia Edwards holds a photo of herself with her class circa 1967 at her home in San Rafael on Wednesday, June, 2021. She was with the Sausalito Marin City School district from 1969 to 1999. (Sherry LaVars/Marin Independent Journal)

Virginia Edwards, a retired school teacher and administrator in Sausalito, at her home in San Rafael on Wednesday, June 2, 2021. (Sherry LaVars/Marin Independent Journal)

Back in 1969, North Carolina transplant Virginia Edwards was managing a tumultuous job teaching second grade at Central Elementary School in Sausalito.

According to her principal’s performance review, she was successful in navigating a wildly diverse racial, socioeconomic and militant political hotbed with grace and moderation — even though her students were “unusually immature.” Edwards has saved the review for 52 years.

“One of my students’ parents, a Black Panther member, came in to see us about his son,” Edwards recalled last week. Her principal at the time was a White man, and Edwards was one of a small group of Black teachers working in the district.

“He pointed at me, and he said to the principal, ‘If she wants to spank my son, it’s OK with me,'” said Edwards, who stayed at Sausalito schools for 30 years, retiring from both teaching and administrative roles in 1999. “‘But if you or anyone else lays a hand on him, we’ll come after you.'”

A half-century later, Edwards, 84, a San Rafael resident and community volunteer, is not sure times have really changed that much since then. The veteran educator and administrator, who earned a master’s degree from Dominican University of California and a doctorate from the University of San Francisco, said adults still are missing the point: It’s about the kids.

“They were talking about changing the names of the schools,” she said, referring to a controversy last month that prompted online petition protesting any name changes. “The names aren’t that important. What’s important is what goes on inside the classrooms.”

The names of the schools were at issue because on July 1, the Sausalito Marin City School District will cease its former two-school model and become one unified school on two campuses. Theoretically, that will move the troubled district onto a path toward compliance with a historic August 2019 order from the state attorney general to desegregate within five years.

“Our district plans to join forces with all stakeholders in creating an innovative, progressive, collaborative, eco-friendly, artistic school community that will help shape young scholars into ideal citizens for generations to come,” Ida Green, the district’s board president, said in an email.

Green, a Marin City resident, was a child in the Sausalito school district in 1965, when the first Bay Area effort at desegregation took place. For the last 20 years, she has seen and been involved in the chaotic “two-school model in the 94965 community” that led to the attorney general’s order.

“It is abundantly clear we are not the only school district in the county with these kinds of issues to address,” Green said. “However, in light of these facts, we are taking steps to correct our course of action and be more accountable to the greater community, especially the ones who matter most — the children.”

According to Mary Jane Burke, Marin superintendent of schools, the county had to intervene six times between 1997 and 2011 to restore order in the district after sudden resignations by board members or superintendents. Marin County Office of Education staffers were assigned to backfill the district staff, according to a Feb. 9, 2016, letter Burke sent to the district board.

The letter said the district forced Burke to intervene more than “all of the other Marin County school districts combined.”

By October 2016, Burke had contacted the attorney general’s office, then overseen by Kamala Harris. After Harris left for the U.S. Senate and Xavier Becerra took over, the office began a two-year probe of the school district and its finances, culminating in the 2019 desegregation order and settlement with the district.

At the time he announced the order, Becerra said the probe had found that the district’s board of trustees had engaged in an intentional effort to create a segregated school at Bayside Martin Luther King Jr. Academy in Marin City in order to divert resources to Willow Creek Academy, the public charter school in Sausalito that was under the district’s auspices.

In the new unified school, Willow Creek is dissolving its charter and its staff are becoming district union employees. The former Willow Creek campus will become an as-yet-unnamed K-5 elementary school, and the Bayside Martin Luther King Jr. Academy in Marin City will become a middle school, with grades sixth through eighth, plus a preschool.

“While the investigation and its result was objected to by some, it is clear that the courageous decision by the then-Attorney General was the catalyst for the change and progress we are now so happy to see in the district,” Burke said in an email last week.

Many in the community hope the long history of differences will at least begin to heal in the new unified school.

Felecia Gaston, who founded the Marin City children’s enrichment nonprofit Performing Stars of Marin in 1990, said she sees some signs of a shift in attitude since the George Floyd murder last year and the racial reckonings and social justice uprisings that followed.

But after years of things seeming to change but then staying the same, she is wary of declaring victory just yet.

Meanwhile, Gaston is writing a book on the history of Marin City and helping to catalog and digitize decades of newspaper and magazine clippings about the many-storied, multi-faceted, unique but often troubled Marin community.

“My main priority is transportation,” said Gaston, noting that many of the Marin City elementary students will need to be bused to the Sausalito campus, about a mile away. “We’ll just have to hope for the best.”

Itoco Garcia, who in 2019 became the district’s sixth superintendent in eight years, says he is optimistic.

“I am ecstatic that in two short years, through the process of unification, that we will meet the requirements in the settlement agreement required of us in a five- and 10-year timeframe,” Garcia said. “And that we are creating one unified school that retains the majority of families currently enrolled in the district.”

Kurt Weinsheimer, the Willow Creek charter school board president, said he is also hopeful.

“The public school history in the Sausalito Marin City School District has been marked by countless attempts to provide a strong education for students in the community, often pitting people with similar goals but different approaches against each other,” Weinsheimer said.

“The goal for the unification of Bayside/MLK and Willow Creek Academy is to learn from that history, stop the conflict, and create a world-class public school for decades to come,” he said.

Weinsheimer said Becerra’s order “rightfully highlighted the clear need for the district board to provide a diverse integrated learning environment for the students attending Bayside/MLK,” he said. “At the same time, Bayside/MLK and Willow Creek have both made progress and missteps in striving to close the achievement gap for students of color.”

“Unification,” Weinsheimer added, “aims to solve both those issues: bringing 100% of pre-K-8 students together and combining the best practices from both schools with added resources to create an integrated, inclusive, best-in-class public school for all.”


Უყურე ვიდეოს: Alviso Slough fishing (სექტემბერი 2022).


კომენტარები:

  1. Torley

    ჩემი აზრით, ისინი არასწორია. უნდა განვიხილოთ. მომწერე PM– ში.

  2. Nardo

    Yes, the quality is excellent

  3. Cesario

    the nonsense which that

  4. Nikozuru

    BEAUTIFUL THANKS ...

  5. Bagami

    ცხადია, ის ცდება

  6. Perekin

    ახლა დისკუსიაში ვერ მივიღებ მონაწილეობას - თავისუფალი დრო არ არის. დავბრუნდები - ამ საკითხთან დაკავშირებით ჩემს აზრს აუცილებლად გამოვთქვამ.

  7. Eikki

    მინდა მოგახალისოთ, რომ გადახედოთ Google.com- ს



დაწერეთ შეტყობინება

Video, Sitemap-Video, Sitemap-Videos